Toon posts:

Pergamijn papier kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.006 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist al mijn vakantie foto's netjes op fotopapier afgedrukt. En dit alles netjes in een multomap gedaan. Helaas schijnen sommige a4'tjes een beetje door. Een oplossing is hiervoor, en voor het behoud van de foto's, pergamijn bladen er tussen doen. Pergamijn; je weet wel; die bladen met spinnenwebben tussen de 'ouderwetse' fotoalbums.

Mijn probleem is echter: Hoe kom je aan die bladen? Ik heb overal op internet gezocht, in winkels als Hema, Bruna en hobby winkels; maar niks van dit alles had ze. Hema heeft wel pergamijnpapier, maar dat zit dan op karton geplakt.

Ik zoek dus losse pergamijn bladen met minimaal 4 rings gaten. Wie weet ze te vinden?

Verwijderd

als ik kijk naar schleiper.com en daar dan afhaling in belgie selecteer; zoeken op pergamijn kom ik "Henzo Geperforeerde fotobladen met pergamijn - 230x297mm - 4 kleuren" tegen. Het lijkt me dat je die bladen moet hebben. Goedkoop is anders (5€ /20 bladen).

In hoeverre die blaren echt van pergamijn gemaakt zijn weet ik niet, mss dat je op de site van die producent van de blaren meer info vindt (http://www.henzo.nl/)

Verwijderd

Topicstarter
Haha, ja dat is dus juist het probleem fotobladen mét pergamijn. Ik moet dus alleen het pergamijn hebben ;) !

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:59

Sabbi

je denkt aan mij.

Waarom plak je ze dan ook op a4tjes ipv op fotopapier met added pergamijn? Is toch veel mooier, beetje dik papier is dat ook nog eens dus ook geen last van doorschijnen meer.

Verwijderd

Topicstarter
Sabbi schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:31:
Waarom plak je ze dan ook op a4tjes ipv op fotopapier met added pergamijn? Is toch veel mooier, beetje dik papier is dat ook nog eens dus ook geen last van doorschijnen meer.
Ik heb gewoon fotopapier gekocht en ze daar op geprint; ik heb dus niet 10 x 15 uitgeprint en op a4'tjes geplakt.