okay weetje wat moderatortje, het werkt wel en ik heb me rot gezocht naar een tec en nergens kunnen vinden, dus als jij me topic wil sluiten prima, maar dan wel met iets meer logische reden en geef me dan ook eerst de tijd om het goed te doen en niet gelijk ja ik gooi hem dicht, sorry dit zijn dingen waar ik me mateloos aan erger bij mensen, inplaats van dat ze wat bruikbare tips geven, wordt ik gewoon afgewezen nee dankje ik ga wel naar een ander forum toe 
en nee niet met verkeerde been uit bed gestapt, maar een forum is voor hulp en niet om iemand af te wijzen en nog wat, ik had het over het verbruik van die chip en niet de opbrengst, maar goed aangezien je mij daar de tijd niet voor geeft om er op te antwoorden, dan laat maar zitten
en nee niet met verkeerde been uit bed gestapt, maar een forum is voor hulp en niet om iemand af te wijzen en nog wat, ik had het over het verbruik van die chip en niet de opbrengst, maar goed aangezien je mij daar de tijd niet voor geeft om er op te antwoorden, dan laat maar zitten