Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Airco Bouwen 2

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

• Econosto
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-02 12:57
okay weetje wat moderatortje, het werkt wel en ik heb me rot gezocht naar een tec en nergens kunnen vinden, dus als jij me topic wil sluiten prima, maar dan wel met iets meer logische reden en geef me dan ook eerst de tijd om het goed te doen en niet gelijk ja ik gooi hem dicht, sorry dit zijn dingen waar ik me mateloos aan erger bij mensen, inplaats van dat ze wat bruikbare tips geven, wordt ik gewoon afgewezen nee dankje ik ga wel naar een ander forum toe :S

en nee niet met verkeerde been uit bed gestapt, maar een forum is voor hulp en niet om iemand af te wijzen en nog wat, ik had het over het verbruik van die chip en niet de opbrengst, maar goed aangezien je mij daar de tijd niet voor geeft om er op te antwoorden, dan laat maar zitten

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 19:08

DinX

Motormuis

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

De vraag die je stelt is eigenlijk voor het overgrote deel hier te vinden: Frequently Asked Questions DOC ver. 3.0 dus lees die eens door en je komt denk ik al een heel eind.

en neem ook Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! eens door :)

• Econosto
kijk nu krijg ik tenminste fatsoenlijk antwoord en hij heeft me de tijd niet gegeven om het aan te passen en ik moet toch weer opnieuw beginnnen want ik moet weten, waar ik dat kan kopen, omdat ik het dus gewoon nergens kan vinden, want als je het gesloten forum leest dan vind ik dat je het niet gelijk moet sluiten, maar ook de tijd geven om het aan te passen, maar goed zal wel aan mij liggen

okay even in het kort waar kan ik dan zo'n TEC (peltier) kopen (ik wist niet eens dat dat zo hete)

Verwijderd

Ik weet niet hoe zwaar hij moet zijn, maar conrad.nl/be heeft er zeker tot 150w in de verkoop staan.

edit; deze bestelnummer, onderaan staat dan een overzicht met de andere types die je kan krijgen.
193674 - 89

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2006 09:22 ]

• Econosto
omg :S meen je dat en ik kon niks vinden :S zal wel komen omdat ik naa tec zocht zeker?

• Econosto
okay many thanks en nou mag je het topic sluiten en verwijderen van mijn part :S

en verwijder dat andere forum dan ook even, dan hoef ik me er niet meer aan te ergeren

[ Voor 36% gewijzigd door Econosto op 27-10-2006 09:26 ]

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Als je niet eens hoe het heet weet je zeker dat je er dan aan wilt beginnen??

• Econosto
ik wist alleen dat het TEC hete en het principe enzovoort dat wist ik allemaal, maar niet dat het ook Peltier werdt genoemd

ja een mens kan niet alles weten toch?

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 14:56
gelukkig hebben weg google :)

• Econosto
daar heb ik dus opgezocht, maar blijkbaar zal ik het wel verkeerd hebben gedaan, want ik heb het dus niet kunnen vinden, maar mijn dank is groot voor de informatie ik ben nu de FAQ van de TEC aan het lezen :) zeer informatief :)

• Econosto
okay nogmaals bedankt voor de info en ja ik blijf bij me standpunt dat de moderator me meer tijd had moeten geven om mij de boel aan te laten passen.

maar goed ik ben uiteindelijk toch nog geholpen dus daar ben ik reuze blij mee :)

jullie zien me wel terug in het casemoddig forum als ik de Peltier heb verwerkt tot wat ik er mee wil :)

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.