Ik ben begin dertig, heb 8 jaar ICT ervaring en daarin een gezonde groei doorgemaakt. Ben een autodidact en heb me zo een beetje ontwikkeld van helpdeskmedewerker tot ervaren netwerkbeheerder. Daarnaast functioneer ik zo af en toe als technisch consultant met een commercieel tintje. Verder heb ik wat leidingevende rollen vervuld, zoals bijvoorbeeld voorzitter zijn van een bestuurlijk orgaan. Dat gaat me goed af, ik merk dat dit me ligt. Op middellange termijn zie ik me zelf als manager, bijvoorbeeld ICT in een middelgrote organisatie.
Om een beetje vaart achter mijn ontwikkeling te zetten overweeg ik om een opleiding HBO BI te doen naast mijn baan, bijvoorbeeld via NTI of LOI. Dit duurt zo'n drie jaar en kost pakweg 150 euro per maand.
Heeft iemand hier ervaring mee? Of anderszins ervaring met een HBO opleiding een lange tijd na je vooropleiding? Tips, opmerkingen? Is die toelatingstoets iets om je druk over te maken?
Om een beetje vaart achter mijn ontwikkeling te zetten overweeg ik om een opleiding HBO BI te doen naast mijn baan, bijvoorbeeld via NTI of LOI. Dit duurt zo'n drie jaar en kost pakweg 150 euro per maand.
Heeft iemand hier ervaring mee? Of anderszins ervaring met een HBO opleiding een lange tijd na je vooropleiding? Tips, opmerkingen? Is die toelatingstoets iets om je druk over te maken?
Tja, daar is hij dan...