Sony Vaio Fe31H (VGN-FE31H)

* Display: 15,4", WXGA Resolutie 1280x800
* Intel Centrino Duo
* Processor: Mobile Intel Core 2 Duo T5500 (1.66Ghz)
* Bussnelheid: 667Mhz
* L2 Cache: 2MB
* Chipset: Intel 945PM
* Geheugen: 1GB (2x512MB) DDR2 PC4300 (max 2GB)
* Videokaart: nVidia GeForce Go 7400 256MB
* Harddisk: 120GB SATA 5400rpm
* Optische drive: 8x DVD-/+RW Dual Layer
* Modem 56K V.90
* LAN 100Mbit
* WLAN 54Mbit
* 1x PCMCIA II, 1x Express Card
* 3x USB2.0
* 1x Firewire
* TV-Out: S-VHS
* 5 in 1 Card Reader
* Webcam 0.3 Megapixel
* Bluetooth
* Microsoft Windows XP Media Center Edition 2005
* Afmetingen: 366x274x26mm
* Gewicht: 2,8kg
Sinds gisteren heb ik een FE31h.
Hij ziet er echt prima uit echt een prima apparaat, maar out of the box is het nou niet echt fijn qua software. Er zit echt zoveel troep op dat ding niet tegeloven. Het maakt hem traag als stront, er liepen na de eerste keer booten al 63 taken!!
Waar ik me over verbaasde was dat de dvd drive het niet bleek te doen in Sony's Windows MC
daar blijken meer mensen last van te hebben. Ik dacht eerst nog dat ik een kapotte drive had maar dat bleek na een test in dos niet zo te zijn.
Ik was bij een vriend om wat te doen voor een website maar dat ging niet echt door want ik kon weinig met het netwerk/internet.
Internetten ging nog prima maar zodra ik me bezig wou houden met ftp en dergelijke kapte hij er gewoon mee. Bestanden delen net zo, hij wou gewoon niet doen wat ik wou
ik kwam niet eens op mijn eigen gedeelde mappen! Ik had het helemaal gehad met de voor geïnstalleerde software van Sony zelf.
Toen ik weer thuis was heb ik hem meteen geformatteerd en er een schone OS op gezet.
Bijna alles deed het meteen zoals ik dat wou
(tijdelijke) opluchting.
Na wat ge vogel had ik eindelijk alle drivers geïnstalleerd, op een na.....de geluidskaart drivers van Sigmatel.
Zodra ik de Audio drivers wil installeren dan krijg ik deze foutmelding:
Zoals je op het plaatje kan zien moet ik rebooten en nog is proberen maar dat helpt niet.
Iemand hier een oplossing voor? of met het zelfde probleem?
zou een admin Ervaringen uit de topic titel willen halen?

* Display: 15,4", WXGA Resolutie 1280x800
* Intel Centrino Duo
* Processor: Mobile Intel Core 2 Duo T5500 (1.66Ghz)
* Bussnelheid: 667Mhz
* L2 Cache: 2MB
* Chipset: Intel 945PM
* Geheugen: 1GB (2x512MB) DDR2 PC4300 (max 2GB)
* Videokaart: nVidia GeForce Go 7400 256MB
* Harddisk: 120GB SATA 5400rpm
* Optische drive: 8x DVD-/+RW Dual Layer
* Modem 56K V.90
* LAN 100Mbit
* WLAN 54Mbit
* 1x PCMCIA II, 1x Express Card
* 3x USB2.0
* 1x Firewire
* TV-Out: S-VHS
* 5 in 1 Card Reader
* Webcam 0.3 Megapixel
* Bluetooth
* Microsoft Windows XP Media Center Edition 2005
* Afmetingen: 366x274x26mm
* Gewicht: 2,8kg
Sinds gisteren heb ik een FE31h.
Hij ziet er echt prima uit echt een prima apparaat, maar out of the box is het nou niet echt fijn qua software. Er zit echt zoveel troep op dat ding niet tegeloven. Het maakt hem traag als stront, er liepen na de eerste keer booten al 63 taken!!
Waar ik me over verbaasde was dat de dvd drive het niet bleek te doen in Sony's Windows MC
Ik was bij een vriend om wat te doen voor een website maar dat ging niet echt door want ik kon weinig met het netwerk/internet.
Internetten ging nog prima maar zodra ik me bezig wou houden met ftp en dergelijke kapte hij er gewoon mee. Bestanden delen net zo, hij wou gewoon niet doen wat ik wou
Toen ik weer thuis was heb ik hem meteen geformatteerd en er een schone OS op gezet.
Bijna alles deed het meteen zoals ik dat wou
Na wat ge vogel had ik eindelijk alle drivers geïnstalleerd, op een na.....de geluidskaart drivers van Sigmatel.
Zodra ik de Audio drivers wil installeren dan krijg ik deze foutmelding:

Zoals je op het plaatje kan zien moet ik rebooten en nog is proberen maar dat helpt niet.
Iemand hier een oplossing voor? of met het zelfde probleem?
zou een admin Ervaringen uit de topic titel willen halen?