Toon posts:

muziek te hard

Pagina: 1
Acties:
  • 217 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg vaak klachten van mijn ouders en zus dat mijn muziek te hard staat,:( ervaren jullie dat ook en wat vinden jullie een acceptabel volume voor muziek als je ouders en zus er zijn?

Verwijderd

Mja.. heb ik ook last van... wat is acceptebel?? geen idee, moet ik nu dB waardes gaan spuien? Zul je voor jezelf moeten uitzoeken.

Verwijderd

Topicstarter
We hebben houten vloer dus ze zeuren nogal snel, de bass staat uit anders dreunt t huis weg dusssssssss ik weet t nu wel. :(

• Freez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 10:13
hahaha ik ken het en leef met je mee :)

Verwijderd

Nou, ik hoor je hier vandaan niet.:?
Dus valt wel mee.

• Shedman
  • Laatst online: 22-07 19:47

Shedman

Met het hart op de goede plek

Ik MOET mijn muziek wel harder zetten als mijn huisgenoot z'n vriendin der is!!

Dacht je dat ik zin had om die lui te horen krikken :?

Perverselingen |:(

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Je hebt van die rubberen pootjes voor onder de speakers, dan trilt alles niet zo door..

Je kan natuurlijk ook een goede koptelefoon kopen. Een die lekker licht is, ruim over je oren valt en goed klinkt..

Koss UR-30 heb ik pas gekocht (www.koss.com) en dat is een heerlijk ding.. Natuurlijk zet ik op z'n tijd de boel nog wel es lekker hard, maar dat moet ook kunnen vind ik.. Goede afspraken over maken dus..

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben niet zo fan van koptelefoons, hoewel ik er wel 1 moet kopen van mijn ouders, maar ik heb niet voor niets 2 Tannoys staan dacht ik zo.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn speakers staan nu zo dat als ze hard staan en de bass erin dat je dat pas super merkt als je de trap opkomt, dan voel je de trillingen door je giegel heengaan :P

• Damien_psi
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-03-2022
Move out of the house.

dat helpt.

of stel een tijd in dat het gedoogd is om harde muziek te draaien (een uurtje of zo).

"For every task, There's a perfect tool." - Jihl Nabaat, FFXIII

Verwijderd

tjsa ouder of buren mijn buurman is vorige maand overleden doodsoorzaak: Death by techno through the walls

Verwijderd

Mijn muziek vinden ze altijd te hard staan (Trance/Hardrock) en moet altijd zachter.
De muziek van mijn zus nooit (De Kast en verwanten :r:r:r:r:r:r)

Ik wordt gewoon gediscrimineerd om mijn muziek!!!!!

Verwijderd

Zonalg er niemand slaapt gaat mijn amp knallend hard

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op donderdag 01 februari 2001 12:29 schreef Soron het volgende:
Mijn muziek vinden ze altijd te hard staan (Trance/Hardrock) en moet altijd zachter.
De muziek van mijn zus nooit (De Kast en verwanten :r:r:r:r:r:r)

Ik wordt gewoon gediscrimineerd om mijn muziek!!!!!
Dat komt omdat genres als Trance en Rock veel harder overkomen dan gewone pop muziek...

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
Ja hoor.. hier ook altijd bingo. Meningsverschillen over geluidsniveau van muziek en de buren die 'overal maar zo'n last van hebben'. Ikzelf heb 'n beetje de instelling dat wanneer ik geen herrie maak, ik rekening houd met hen, dus als ze wel 's mijn muziek horen, zij maar 's rekeninig moeten houden met mij. En als ze dan al muziek horen, maakt het dan uit of ze het hard horen of niet? ikzelf vind van niet omdat het toch hoorbaar is. Tenzij je probeert te slapen ofzo.

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

Verwijderd

Bij mij valt het op,dat wanneer ik een cd opheb staan die me ouders ook wel leuk vinden, dat ze dan niks zeggen
doe ik er 2 tellen later een cd in, die hun niet aanstaat, moet ie ineens zachter :?

• Clithopias
  • Laatst online: 06-12-2024
ik heb er ook last van ja, maar nu ben ik vaag en krijg koppijn van me eigen muziek :?

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
Wel 'n leuk detail is dat mijn moeder alleen gaat zeiken als de bassen hoorbaar zijn.. Toen ik met 'n basstest bezig was en de kopjes beneden mee begonnen te resoneren had mijn moeder geen idee hoe het kwam, terwijl ze normaal bij het minste geringste al begint te anussen

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog nooit iets laten trilleen behalve de vloer. Maar ik produceer wel leuke geluiden/gevoelens in het trapgat. >:)

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Jep ken het ook, muziek is al snel te hard en het wordt hoofdpijn-muziek of herrie genoemd. Als het klassiek zou zijn zou ik niks horen, maar ja daar hoor ik nog liever niks :)!

Verwijderd

Bleh, gewoon alles op 100 zetten, kan je ze ook niet meer horen klagen dat het te hard is <:)

Verwijderd

Bij mij is het eerder andersom, m'n pa draait nogal hard en vaak vliegen de kerkorgels door me kamer op zondag ochtend |:(

Verwijderd

Je Pa heeft het tenminste begrepen !

Verwijderd

Topicstarter
Haha mijn vader draait alleen "hard" in zijn bedrijfshalletje, daar kan/mag ik ook hard muziek draaien maarja om mijn Tannoys en cd speler en versterkers daar heen te slepen, daar heb ik niet zo zin in en mijn moeder ook niet(die moet de shit vervoeren :))

Verwijderd

120 Db moet nog kunnen, nog harder dan gaat het toch wel ver :)

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:17

pro_6or

amateur_60r

Cocktail boze buurvrouw a la prozesseur:

Rel q200 roll off ff boven de 50 hz en high level ietskes omhoog dr dre durin :7

et voila (ou voici?)

laat ik nu maar ff doen trouwus pa en ma zijn toch weg

een treffende spreuk

• mr_niceguy
  • Laatst online: 22-06 11:15
volgensmij ben ik de enige die nergens last van heeft :) ik heb ook 2x Tannoys 180watt en 2x JBL 200watt op mijn geliefde puter aangesloten met ongeveer 425 mp3's dus ik zit elke dag ook lekker naar mijn muziek te luisteren met de bass vol open! :P maar ik krijg geen gezeur hoor...wat mijn geheim is?
ik heb onder elke luidspreker 2 eierdozen staan en die helpen warempel ook nog!!!
dus doe gewoon 2 van die grote eierdozen op elkaar en dan je luidspreker erop.
graag gedaan...;)

• mr_niceguy
  • Laatst online: 22-06 11:15
zijn er niet meer mensen die nergens last van hebben? :'( jammer is dat toch dat er mensen zijn die niet een heel klein beetje waardering hebben voor onze geliefde puter en onde muziek...
;'(

Verwijderd

Topicstarter
Idd betaal je je blauw aan apparatuur en dat wordt 't geeneens gewaardeerd... das erg :(

Verwijderd

heb netmijn nieuwe sony str940 met elac 773 subwoofer uitgeprobeerd met MI-2 en the matrix... latenwe afwachten :(

Verwijderd

Idd betaal je je blauw aan apparatuur en dat wordt 't geeneens gewaardeerd... das erg
Het feit dat je je blauw aan apparatuur betaald ok... Maar als je alleen maar van die boomboom muziek draait (wat dus door dreunt) vind ik zonde.
Ik hou hetzelf wel op een acceptabel niveau, kei hard klinkt ook niet. Maar als het toch hard moet ga ik liever naar paradiso ;) Dan heeft niemand er last van

Verwijderd

Ik heb jarenlang met mijn drumstel (en dat dreunt pas door)bij mijn ouders gewoond en gewoon afspraken gemaakt over de tijden, ook met de buren en dat ging goed ;)

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Je kunt ook veel lol aan je dure HIFI set beleven als je het niet hard zet. Een zachter volume kan ik de laatste tijd meer waarderen dan continu met vol volume lomp lopen bonken...

Verwijderd

Zodra de kopjes van tafel trillen of de buurman uit z'n bed flikkert, zet ik de muziek iets zachter >:)
Pagina: 1