Hey mensen, ik heb een vraag en hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik ga binnenkort verhuizen en nu wil ik ook een nieuw scherm op mijn slaapkamer aanschaffen. Ik was van plan om een bv een 19" breedbeeld monitor met in gebouwde speakers te nemen welke ik bij het voeteneind van mijn bed wil gaan neerzetten op een soort van u-vormige ombouw om het bed.
Nu wilde ik daar doormiddel van een samsung tv home tuner mijn beeld op gaan aansturen, maar de meeste (beetje betaalbare ) monitoren zijn met vga ipv scart of rgb. Nu heb ik wel kabels gezien die van vga naar scart gaan maar ik heb ze dan net andersom nodig en ook nog met geluid als het kan.
Het lijkt me nl. en leuke (goedkopere) oplossing als een 19 of 20" breedbeeld lcd tv aan te schaffen daar ik ook al 2 tuners van samsung voor tv home heb liggen.
Heeft iemand hier een idee hoe ik dit het beste kan aanpakken??
Nu wilde ik daar doormiddel van een samsung tv home tuner mijn beeld op gaan aansturen, maar de meeste (beetje betaalbare ) monitoren zijn met vga ipv scart of rgb. Nu heb ik wel kabels gezien die van vga naar scart gaan maar ik heb ze dan net andersom nodig en ook nog met geluid als het kan.
Het lijkt me nl. en leuke (goedkopere) oplossing als een 19 of 20" breedbeeld lcd tv aan te schaffen daar ik ook al 2 tuners van samsung voor tv home heb liggen.
Heeft iemand hier een idee hoe ik dit het beste kan aanpakken??