Toon posts:

voodoo2 12mb, kost dat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat kost dat ongeveer in de winkel tegenwoordig? Nee ik ben niet op zoek naar zon ding, wil alleen ff weten wat ie in de winkel ongeveer kost.....

thanx already

Verwijderd

zag er laatst bij Vobis 1... een trust... ding was 175,-... en de kwaliteit is :r

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heb ze op de HCC beurs voor 100 piek zien liggen.

ps:Heb UT nog steeds niet gevonden :(

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Moet je voor 100/75 piek wel op kunnen snorren tweedehands. Nieuw kopen is onzin, want te duur vergeleken met nieuwere kaarten.

Verwijderd

Topicstarter
ik zeg ook, ik wil hem niet nieuw kopen :P

ik wil er 1 verkopen.....moest alleen ff weten wat ut ding waard is.....

Verwijderd

Op woensdag 31 januari 2001 17:30 schreef killer-b het volgende:
ik zeg ook, ik wil hem niet nieuw kopen :P

ik wil er 1 verkopen.....moest alleen ff weten wat ut ding waard is.....
oh in dat geval!! heb die van mij vorige week verpatst voor 75,- (aan een stel slimme mensen, die vroegen of hun 486 het wel aankon zo'n snelle kaart >:))

Verwijderd

Yup , ik heb er nog 1 nieuwe gekocht van Brainscape (gewone 3DFX standaard zooi) in de Makro half jaar geleden , zit in onze "gezin PC" , de P233 MMX . Heb hem 2000BEF/100 fl betaald . Wou een 2e voor SLI maar waren al sold out :(

Verwijderd

heb voor die van mij bijna een jaar geleden 2e hands f 100,- voor betaald, maar ik verkoop dat ding toc nooit, is wel handig voor als ik nog een extra game pc'tje ofzo in elkaar wil zetten.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Nee ik ben niet op zoek naar zon ding, wil alleen ff weten wat ie in de winkel ongeveer kost.....
waarom moet je het dan weten? :? ga je dr een spreekbeurt over houden ofzo :D

Verwijderd

Kijk effe op Vraag&Aanbod van t.net. Daar staan wel een paar VoodooII'tjes. Kun je nog beslissen of je er boven gaat zitten met je prijs (meer geld) of onder (sneller kwijt).
Is het trouwens een Trust Dragon2? Want die wil ik wel.

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:46
Ben je gek? 100/75 gulden voor een voodoo2? ik heb van iemand net voor 120 piek een voodoo3 overgocht

Catch a smile out there!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 01 februari 2001 11:12 schreef Vrep het volgende:
Kijk effe op Vraag&Aanbod van t.net. Daar staan wel een paar VoodooII'tjes. Kun je nog beslissen of je er boven gaat zitten met je prijs (meer geld) of onder (sneller kwijt).
Is het trouwens een Trust Dragon2? Want die wil ik wel.
je valt met je neus in de boter, en ik ook trouwens, het is dus een voodoo dragon van trust!!. :)
icq me...

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:21
hmm 2 jaar geleden heb ik nog een voodoo1 voor 175 verkocht.... de nieuwprijs was 189 en heb hem 6 maanden gebruikt... vond ik best redelijk :D

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Die zijn nu niet meer dan zo'n 90 piek waard.
Als je klein beetje slim doet verkoop je hem zo 125 piek. Met allerei moeilijke woorden.
Uit mijn ervaring dan. ;);););)
Pagina: 1