Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Philips SLA5520 foutmelding

Pagina: 1
Acties:
  • 2.105 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Vandaag de Philips SLA5520 gekocht. Leuk ding, kon meteen MP3's vanaf mijn pc streamen in de woonkamer! Alleen internet radio werkt niet. Ik krijg de melding "Server connection down".

Wie o wie kan mij helpen?

Groeten van Sioux

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat heb je zelf al geprobeerd? Volgens mij heeft het meer iets met je internetverbinding te maken, maar je geeft zo weinig informatie dat ik er verder weinig over kan zeggen.

• error33
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 19:20

error33

Klungelsmurf bestaat nog

Na een behoorlijke zware klus om Twonkymedia aan het draaien te krijgen op een NSLU2 zit ik nu ook met het bovenstaand probleem.

Mijn SLA5520 werkt goed met Twonky. Perfecte verbinding etc. Maar bij het seleteren van internetradio krijg ik dezelfde foutmelding als van deze topic opener.

Vanaf PC kan ik gewoon radio streamen dus denk niet dat daar het probleem zit. Verder is er geen firewall aanwezig. De verbinding loopt via een Experia box.

Ik krijg zelfs niet de vrag voor een e-mail adres in te voeren in de SLA5520 wat volgens de handleiding wel zou moeten.

macOS 15.5

• error33

error33

Klungelsmurf bestaat nog

schopie

macOS 15.5

• gnaoot
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-06 12:18
het apparaat resetten door een paperclip in het resetgaatje te drukken voor 8 seconden zou kunnen helpen

• Ragger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-11 18:01

Ragger

slopen. alles kapot maken.

Het werkt wel degelijk.
Wat je zeker moet doen, is op de Philips-site het apparaat registreren (model- en serienummer invoeren, een user account aanmaken, etc.). Nogal een ingewikkeld en ondoorgrondelijk (vooral dat laatste) proces, maar daarna werkt het! Echt super.

Ik heb het net draaien (apparaat gister gekocht) en zit nu naar BlueBeat te luisteren. Het eerste nummer dat ik krijg voorgeschoteld is The Immigrant Song van Led Zeppelin! Het tweede Black Dog! Mijn dag kan niet meer stuk. ;)

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-11 22:29
Ik denk dat ze na 10 maanden zelf al wel wat bedacht hebben of een andere speler hebben ;)

• Ragger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-11 18:01

Ragger

slopen. alles kapot maken.

Ach, you never know. 8)
En anders is het voor anderen misschien interessant.

Verwijderd

Tja, ik heb vandaag zon SLA 5520 in huis gehaald en wel met dit probleem.

Iemand een oplossing ?

• error33

error33

Klungelsmurf bestaat nog

Aanmelden bij Philips en onderstaande instellingen deden mijn 5520 laten werken.

De DNS 1 en 2 staan standaard op een ander getal

Maar door dezelfde als default gateway in te vullen werkte dus bij mij

Suc6

IP Address: 192.168.1.30
Network Mask: 255.255.255.0
Default Gateway: 192.168.1.1
DNS 1: 192.168.1.1
DNS 2: 192.168.1.1
DHCP: Static IP configuration
Proxy Server: off
Proxy Server Address:
Proxy Server Port: 0

macOS 15.5

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-11 01:13
Kan je zelf ook internet radio stations toevoegen? Dus helemaal zelf een stream toevoegen?

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Oude topics kapen met een offtopicvraag is niet de bedoeling. Dit, in combinatie met een matig topic = een slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.