Ik zag dat de Lidl aanstaande maandag in het zuiden een mooie 1GB memorystick in de aanbieding heeft, en ik dacht: 'hé, dat is handig, ik heb nog niet zo'n ding' een 128MB USB1.1 geval en een 64MB USB2.0 geval tellen niet echt mee
Maar toen zag ik de snelheid:
Ik wil de stick in de toekomst gaan gebruiken voor een kleine portable desktop (je stick ergens inpluggen en werken), dus een beetje snelheid is wel gewenst.
Ik heb wel een aantal sticks gevonden, zoals de Apacer Handy Steno HT203, Corsair Flash Voyager, PQI CoolDrive Pro, Sony Micro Vault Excellence en de Kingston DataVault Elite, maar wat is nou een goede?
De Corsair en de PQI zien er wel het mooiste uit, lekker compact zonder 'overbodige' frutsels zoals een touwtje als de Apacer heeft of het dikke van de Corsair, maar de snelheden verschillen ook.
Ik ben dus op zoek naar een USB pendrive die snel, stevig en niet te lelijk is, en wil jullie ervaringen horen, of op z'n minste goede reviews, want ik las bij voorbeeld op THG:
Maar toen zag ik de snelheid:
en ik dacht: dat kan beter.USB 2.0, dataoverdracht: 4 MB/s
Ik wil de stick in de toekomst gaan gebruiken voor een kleine portable desktop (je stick ergens inpluggen en werken), dus een beetje snelheid is wel gewenst.
Ik heb wel een aantal sticks gevonden, zoals de Apacer Handy Steno HT203, Corsair Flash Voyager, PQI CoolDrive Pro, Sony Micro Vault Excellence en de Kingston DataVault Elite, maar wat is nou een goede?
De Corsair en de PQI zien er wel het mooiste uit, lekker compact zonder 'overbodige' frutsels zoals een touwtje als de Apacer heeft of het dikke van de Corsair, maar de snelheden verschillen ook.
Ik ben dus op zoek naar een USB pendrive die snel, stevig en niet te lelijk is, en wil jullie ervaringen horen, of op z'n minste goede reviews, want ik las bij voorbeeld op THG:
Dat is dus iets waar ik niet blij van word.The Flash Voyager by Corsair is well known in the Flash memory stick arena; it won the 2005 Tom's Hardware Readers' Choice awards as well. Today there are models ranging between 512 MB and 4 GB; according to Corsair, transfer rates max out at 19 MB/s. However, these high performance numbers only apply for the 2 GB and 4 GB versions, because they run two Flash memory banks; smaller drives cannot deliver more than 9 MB/s.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?