Everybody lies
256MB GDDR3 onboard memory (1800MHz)
Ligt dit nu aan mij, zit ik ergens verkeerd ofzo?Features
* 384 million transistors on 90nm
* fabrication process
* Up to 48 pixel shader processors
* 8 vertex shader processors
* 256-bit 8-channel GDDR4
* memory interface
* Native PCI Express x16 bus interface
EDIT: Ik kom er net achter dat Sapphire linksboven heeft staan dat het GDDR3 is, en in de features lijst dat het GDDR4 is. Wat moet hier nu mee gebeuren?
[ Voor 36% gewijzigd door XplodingForce op 26-10-2006 23:21 ]
Everybody lies
Misschien is het toch handig in het artikel erbij te zetten dat het niet helemaal zeker is?
Everybody lies
Lees het lijstje dat je quote eens goed: wat zouden ze bedoelen met 'Memory interface'? Mijn gok - nou ja, gokXplodingForce schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 22:47:
Euhhm, ik quote van hiero: http://www.sapphiretech.c....php?gpid=169&pid=g&grp=3
[...]
Ligt dit nu aan mij, zit ik ergens verkeerd ofzo?
EDIT: Ik kom er net achter dat Sapphire linksboven heeft staan dat het GDDR3 is, en in de features lijst dat het GDDR4 is. Wat moet hier nu mee gebeuren?
Tijdens het schrijven zijn we er daarom vanuit gegaan dat dit stukje is gekopieerd van andere X1950-kaarten. Daar heeft Sapphire er twee van, die allebei over op 2GHz geklokt (en veel duurder) GDDR4 beschikken, een snelheid die voor GDDR3 wel *heel* erg hoog ligt. Kan wel, maar lijkt me niet waarschijnlijk. Voeg daarbij dat ze voor de 'Hot Features' wél moeite hebben gedaan, dat ze nergens zeggen dat er GDDR4 inzit (alleen dat interface dus), dat ze expliciet wel zeggen dat er GDDR3 inzit, en voor mij is de keus niet zo heel moeilijk meer
En L'Inq is het met me eens.
[ Voor 5% gewijzigd door Rataplan op 27-10-2006 00:19 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Helemaal gelijk dus.
EDIT: Goh rattaplan, jij plaatst en ik edit m'n bericht vrijwel tegelijkertijd!
[ Voor 23% gewijzigd door XplodingForce op 27-10-2006 00:30 ]
Everybody lies
http://www.azerty.nl/prod...ddr3-pci-express-x16.html
edit: en daar staat ook GDDR3 bij.....
[ Voor 11% gewijzigd door Renumeration op 27-10-2006 15:52 ]
En dus zit daar GDDR3 in. OK, point taken
[ Voor 80% gewijzigd door Rataplan op 27-10-2006 19:38 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Everybody lies