Pro evolution soccer 6 hapert

Pagina: 1
Acties:
  • 268 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:37
Ik heb net Pro evolution soccer 6 gekocht. Ik heb het geinstalleerd en het draait dramatisch slecht! Frame drops, haperend beeld. Alsof mijn systeem te weinig geheugen heeft. Dat is niet bepaald het geval (AMD64 3700, 2 gig ram, ATI X1900XT 512MB op catalyst 6.9). Ook heb ik de laatste directx 9c van oktober geinstalleerd.
Een vriend van mij heeft het spel ook gekocht en heeft precies hetzelfde probleem. Hij heeft een nvidia 7600GT dus het lijkt me geen specifiek ati driver probleem.
Iemand met hetzelfde probleem? En zoja een oplossing hiervoor? Als dit een bug in het spel is is het wel een erg groffe.

anathema

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-11 11:27

KSH

Ik heb precies hetzelfde probleem, heel frustrerend

Ik heb een pentium 4 3.4 GHZ

1 gig RAM

ATI Mobile Radeon X600

Hopelijk heeft iemand hier een oplossing voor.

• anathema
Ik heb Konami al gemaild over dit maar nog geen antwoord. Het verbaast me wel dat hier zo weinig reply op komt verder. Heeft nog niemand dit spel voor pc? Of hebben mensen misschien dit probleem niet? Zou ik graag horen. Ik las iets over dat dit spel bepaalde nieuwere video kaarten niet ondersteunde maar dat kan toch niet waar zijn!? Dat kun je toch niet releasen! Ben erg benieuwd naar verder replies. Ondertussen baal ik nog even door als een stekker dat ik dit vast erg mooie spel niet fatsoenlijk kan spelen.

anathema

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik heb dit probleem de eerste wedstrijd gehad. De overige wedstrijden liepen prima. Het probleem begon heel erg, maar ging vanzelf weg in de eerste wedstrijd.

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10 19:55
Al gekeken of er een patch is?

Kijk eens bij de video setup in PES. Misschien staat wel alles op weet ik veel zo godsgruwelijk
hoog dat ie het niet aankan. Alhoewel me niet niet het geval lijkt te zijn :P

Installeer je drivers eens opnieuw. Uninstallen en dan met driver cleaner opschonen.
Opnieuw installeren en dan hopen op zege :)

Bij andere games dan? Lopen die wel goed? Zo ja, dat ligt het toch aan de game.

• anathema
Het probleem is inderdaad voornamelijk aanwezig bij de eerste wedstrijd en gedurende de wedstrijd gaat het steeds beter. Maar dat mag toch niet zo zijn. Als ik FEAR op 1600X1200 4XAA vloeiend kan spelen mag ik toch verwachten dat pro evolution soccer 6 op 1280X1024 zonder AA het ook wel doet.....
Dan maar wachten op een reactie van Konami of een patch. Nu terug naar PES5.

anathema

Verwijderd

Nee, mag hier niet.

[ Voor 85% gewijzigd door Crash op 30-10-2006 19:35 ]

• KSH

KSH

Check je mail, maar dan voor iets anders.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2006 13:05 ]

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Wellicht gewoon een probleem met de securom omzeiling. Goede reden om dit spel gewoon aan te schaffen, het is het immers waard.

[ Voor 21% gewijzigd door Crash op 13-11-2006 15:23 ]

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• anathema
Ik heb het spel aangeschaft en dat is juist het probleem. Het lijkt wel of dit een soort te ver doorgeschoten beveiligingsmechanisme is ofzo. Het spel hapert in het begin ontzettend en na een tijdje gaat het (bijna) over. Bij een driver probleem zou ik eerder verwachten dat het probleem constant blijft.
Ik kan me voorstellen dat een no cd crack dat op zou lossen, maar zolang dat niet van Konami komt zal dat wel niet mogen. Het wordt tijd dat Konami eens reageert op mijn mails en hier wat aan gaat doen.

anathema

• Cuno
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
De eerste wedstrijd/helft gebeurd dat, maar daarna kan je spelen zonder dat het hapert!
Je kan ook de "andere optie" toepassen, dit verhelpt het probleem helemaal!

• anathema
Met de "andere optie" ben ik bang dat online spelen niet meer wil, dus dat probeer ik maar niet.
En of dit spel het waard is om aan te schaffen? Eigenlijk niet..als je vloeiend wil spelen kun je t beter maar downloaden. Goed gedaan Konami |:(

anathema

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Het is een probleem dat zich overigens ook al bij PES4 en PES5 voordeed maar daar had je er minder last van. Ik merk het zelf ook maar inderdaad wordt het minder na de eerste wedstrijd en ik wen er ook een beetje aan.

• anathema
Toch maar de andere optie geprobeerd, en probleem volledig verholpen! Dat mag ik toch wel zeggen hier lijkt me want heeft niets met warez te maken. Ik heb keurig betaald voor dit spel. Als Konami een goede patch brengt ben ik de eerste om deze te installeren.

anathema

Verwijderd

Mag ik vragen wat jullie met deze "andere optie" bedoelen? Ik heb namelijk dezelfde problemen en baal er ontzettend van. PES 5 kan ik probleemloos spelen en deel 6 stotterd ontzettend.

Met vriendelijke groet,
Waffie

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Zoek een beetje rond op andere draadjes op dit forum over PES6 daar vind je het wel. Het mag hier namelijk niet officieel vermeld worden.

Verwijderd

Tigertje schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 23:31:
Zoek een beetje rond op andere draadjes op dit forum over PES6 daar vind je het wel. Het mag hier namelijk niet officieel vermeld worden.
Ik heb hetzelfde probleem met pes 6 en ik kan er de oplossing voor echt nietttt vinden.... ben ten einde raad...aangezien konami er zelf ook niks aan doet.... en ik de 'andere optie' niet kan vinden.

Anyone ?! help me

• anathema
In een quote hierboven ergens van Jeanke1210 staat nog wel vermeld wat de andere optie is. En die kun je op elke torrent site wel vinden.

anathema

• KSH

KSH

Kan de moderator het mailtje van 30 okt misschien nogmaals sturen? Lees pas net dat er toen een mailtje is gestuurd. Nooit gehad of....misschien per ongeluk onbewust gedelete.

Is het op de 'andere manier' trouwens nog wel mogelijk om online te spelen? Moet nu elke keer eerst 30 (fictieve) minuten een wedstrijd tegen de pc spelen voordat ik online ga.

• anathema
Online spelen werkt op de andere manier prima. Al verschillende mensen die ik ken hebben dit inmiddels gedaan. Wat dat betreft vraag ik me af waarom we hier nog zo spannend over moeten doen. Er wordt geen spel gekraakt ofzo, vervang alleen maar een slecht werkende .exe file met een goede...

anathema

Verwijderd

Je moet een crack downloaden om de happering te voorkomen ;)
Pagina: 1