Nu ben ik er zat van.
Ik ben de hele dag al aan het proberen om outlook express 6 te verwijderen en mischien opnieuw te instaleren. Ik heb al verschillende topics bekeken waar anderen mee geholpen zijn.
Bij mij wil het alleen niet lukken.
topic over verwijderen van outlook express 6
Wat in het bovenste topic allemaal staat lukt niet bij mij.
Ik heb alles gedaan.
Map leeg gegooid, wab.exe weggegooid, gezocht naar (HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\WAB\WAB4) maar WAB4 heb ik niet.
Ik heb ergens anders ook gelezen dat outlook express verborgen is en als je in sysoc.inf HIDE overal achter weg haalt het weer te zien is in software om te verwijderen
Ik heb voor de duidelijkheid XP net vandaag geinstalleerd.
Bij het opstarten van outlook express 6 krijg ik de volgende melding.
"Kan het adresboek niet laden. Outlook express is onjuist geconfigureerd. Voer de instalatie opnieuw uit"
Mijn mail komt wel binnen alleen kan ik ook niet in mijn adresboek komen.
Daarbij krijg ik de volgende melding.
"kan het adresboek niet openen. Het adresboek is mogelijk niet goed geinstaleerd"
Ik ben geen ster met mijn pc maar kom er meestal wel uit.
Wat zou mijn probleem kunnen zijn?
Kan ik outlook express 6 niet gewoon er over heen instaleren en hoe?
Alvast bedankt
Ik ben de hele dag al aan het proberen om outlook express 6 te verwijderen en mischien opnieuw te instaleren. Ik heb al verschillende topics bekeken waar anderen mee geholpen zijn.
Bij mij wil het alleen niet lukken.
topic over verwijderen van outlook express 6
Wat in het bovenste topic allemaal staat lukt niet bij mij.
Ik heb alles gedaan.
Map leeg gegooid, wab.exe weggegooid, gezocht naar (HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\WAB\WAB4) maar WAB4 heb ik niet.
Ik heb ergens anders ook gelezen dat outlook express verborgen is en als je in sysoc.inf HIDE overal achter weg haalt het weer te zien is in software om te verwijderen
Ik heb voor de duidelijkheid XP net vandaag geinstalleerd.
Bij het opstarten van outlook express 6 krijg ik de volgende melding.
"Kan het adresboek niet laden. Outlook express is onjuist geconfigureerd. Voer de instalatie opnieuw uit"
Mijn mail komt wel binnen alleen kan ik ook niet in mijn adresboek komen.
Daarbij krijg ik de volgende melding.
"kan het adresboek niet openen. Het adresboek is mogelijk niet goed geinstaleerd"
Ik ben geen ster met mijn pc maar kom er meestal wel uit.
Wat zou mijn probleem kunnen zijn?
Kan ik outlook express 6 niet gewoon er over heen instaleren en hoe?
Alvast bedankt