Twaalf foto's met zo veel rood erin is wel erg veel van het goede... Heb je het rood extra opgehaald ofzo? Ze heeft nl wel erg veel rode vlekjes in haar gezicht (bv in #8). Visagie is geen overbodige luxe hier, of je moet wel heel erg gaan shoppen. ## 3, 6 en 8 vind ik het aardigst. #12 lijkt me veel aardiger, als je hem vierkant maakt, ongeveer net boven de eerste knoop. Al dat rood, brrrr... Dat jasje zelf leidt IMO aan het NOSjournaalsyndroom, d.w.z. het zit net te krap. Jammer dat ze op de enige foto met open jasje (#10) nu net weer dat allesverhullende zwarte ding aan heeft. Een beetje variatie in kleding is sowieso een goed idee, als je een "shoot" doet. De "stad" uit je titel komt, mede door het overheersende rode jasje en door je krappe uitsnedes ook niet echt tot zijn recht. Nouja, je moet ergens beginnen en ze heeft best mooie ogen. Ik zou foto # 3 (maar dan ook maar vierkant, want haar benen lijken wel erg dwergachtig), #8 (met ietsjes meer licht in haar linker oog is echt een toppertje) en #12 (vierkant) nog wat shoppen om de huid wat egaler te krijgen en de rest gewoon vergeten. Drie of vier (als je #6 meeneemt) sterke foto's zeggen meer dan een grote serie met zwakkere ertussen, is mijn mening.