Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Motorola Pebl (V6) Aansluiten op de PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik kon geen Motorola Pebl (hoofd)topic vinden via de search, als deze wel bestaat, excuses.

Ik wil graag mijn Motorola Pebl aansluiten op mijn PC. Ik heb dit al reeds geprobeerd via mijn bluetooth verbinding op mijn PC & telefoon, maar zonder succes. Dit had ik namelijk geprobeert via een programma genaamd "MobilePhoneTools" of iets dergelijks, en die kon op die wijze geen verbinding maken met de telefoon.

Ik heb gehoord dat er een datakabel bestaat? Maar dat deze wel aan de hoge kant qua prijs is? Mijn abonnement is via Debitel - KPN, daar kreeg ik verder geen software of datakabel(s) bij. Ik heb al geinformeerd in de Debitel shop maar meer dan "volgens mij is er wel software ofzo" kon ik er niet uit krijgen.

Hoe verbinden jullie je Pebl? Ik wil graag een back-upje maken van mijn telefoonboek!

Bij voorbaat dank,

Paul

Verwijderd

Topicstarter
Voorzichtig bumpje :)

Niemand met een Pebl? Volgens mij is het wel een populair dingetje

• etwasietsmet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-10 14:09
Je kan hem via motorola phone tools aansluiten of deze handleiding volgen:

klik

Is eigenlijk voor de V3 maar werkt ook met mijn PEBL

Verwijderd

Topicstarter
He hartstikke bedankt, het werkt! Ik heb de handleiding gevolgd.

Toch jammer dat er niet standaard software wordt meegeleverd, dat is bij Sony Ericsson toch een stuk beter geregeld vind ik.

Ik had trouwens de datakabel gebruikt die bij mijn Creative MicroPhoto MP3 speler geleverd werd, gelukkig hoefde ik niet de specifieke motorola kabel te kopen.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2006 13:39 ]