snameroc. Solar 6kW piek Warmtepomp Vaillant vwl75/6. Boiler wp boiler dimplex. Thuisaccu marstek venus ev3 fw146 hw p1 opnemer. En op zolder nog een savant die nu overbodig is omdat we gasloos zijn. Ook nog een 1 fase ev lader.
anders wellicht even proberen met sfc /scannow
[ Voor 21% gewijzigd door TERW_DAN op 26-10-2006 20:00 ]
A wise man's life is based around fuck you
Alvast bedankt
snameroc. Solar 6kW piek Warmtepomp Vaillant vwl75/6. Boiler wp boiler dimplex. Thuisaccu marstek venus ev3 fw146 hw p1 opnemer. En op zolder nog een savant die nu overbodig is omdat we gasloos zijn. Ook nog een 1 fase ev lader.
dat kun je vanuit een commandprompt doen (start -> run -> cmd)snameroc schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 20:08:
hoe moet ik sfc /scannow gebruiken?
Alvast bedankt
http://forum.avast.com/index.php?topic=24496.0
[ Voor 26% gewijzigd door pinockio op 26-10-2006 20:26 ]
Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.
Ik was in eerste instantie inderdaad de spatie vergeten.
hij vond wel file,s echter kladblok werkte nog steeds niet.
Ik heb 3 file's notepad van een andere pc (met norton beveiligd) gekopieerd en nu werkt het weer.
Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.
Elke vorm van eigen zinzet van jouw kant ontbreekt in je topicstart en je topic titel lijkt nergens op - je topic gaat dan dus dicht.
Dit topic is gesloten.
![]()