Toon posts:

Local keyboard uitschakelen

Pagina: 1
Acties:
  • 398 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een oude notebook waarvan het toetsenbord kapot is, zo krijgt hij constant het ESC signaal door waardoor bijna alle software functie's direct worden afgesloten.

Ik wil graag een extern toetsenbord gebruiken en die van de notebook uitschakelen om het probleem te verhelpen. Ik heb al gezocht naar keyboard block software, maar deze schakelen alle toetsenborden uit, dus ook de externe. Ook heb ik geprobeerd via Hardware verwijderen de drivers te uninstallen, maar na een reboot word hij direct weer geinstaleerd.

Weet iemand hoe ik alleen het locale toetsenbord kan disablen maar externe wel toegang kan geven?

Verwijderd

Is het niet gewoon mogelijk om de laptop te openen en het stekkertje los te trekken?

Verwijderd

Topicstarter
Opzig wel,
liever softwarematig, want ik heb zelf nog nooit een notebook opengemaakt.
Maar als het niet mogenlijk is is dat dus nog een optie.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2006 20:11 ]

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:03
schakelt het toetsenbord van je notebook niet automatisch uit als je er een extern toetsenbord (via ps/2) op aansluit?

op mijn oude P200 doet ie dat iig wel direct.

Verwijderd

Topicstarter
Nee helaas niet. Doet mijn Dell inspiron btw ook niet.

Verwijderd

Topicstarter
kick, niemand een idee?

• Farmerwood
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik zou toch proberen de stekker los te trekken.
Zo moeilijk is het open maken van een notebook niet. Je moet alleen goed bijhouden waar alles zat.
Google eerst eens op je typenummer naar een handleiding en als je denkt niet alles te kunnen onthouden is het vaak handig om terwijl je bezig bent met loshalen foto's te maken met een digitale camera.

Verwijderd

Topicstarter
Opengemaakt, unplugged, en fixed!
Thnx!

Toch gek dat je een keyboard niet kan uitschakelen?

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2006 02:00 ]

Pagina: 1