Toon posts:

Meerdere Spellen doen raar.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een nogal vervelend probleem, al mijn spellen:

F.E.A.R
Battlefield 2
Battlefield 2142

Reageren niet meer als ze opgestart zijn, ik klik ze zeg maar aan en krijg een zwart beeld, een soort freeze.

Ik heb windwos al opnieuw geinstalleerd, dit maakte niks uit.
Ik heb het volgende systeem:

X1900XTX, AMD X24400+ X1900XT Crossfire, 2048 PC4000 DDR, Socket 939.

Windows XP Pro

Verwijderd

Versies van alle drivers? Temperaturen? En een freeze als in dat de PC opnieuw opgestart moet worden of dat je met ctrl-alt-delete/alt-tab er nog uit kunt?

Geen garantie dat het probleem dan opgelost is maar kan geen kwaad om de laatste DirectX te downloaden en installeren ook al heb je de laatste versie, misschien dat er toch iets fout zit.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 17:53:
Versies van alle drivers? Temperaturen? En een freeze als in dat de PC opnieuw opgestart moet worden of dat je met ctrl-alt-delete/alt-tab er nog uit kunt?

Geen garantie dat het probleem dan opgelost is maar kan geen kwaad om de laatste DirectX te downloaden en installeren ook al heb je de laatste versie, misschien dat er toch iets fout zit.
Ik kan er nog uit, catalyst 6.9 geloof ik, temperatuur is goed, maar bijvoorbeeld World of Warcraft doet het wel goed, en soms doet BF het ook gewoon, maar het verschilt per keer.

De ventialotrs van de computer vallen zeg maar ook terug naar niveau van windows normaal, inplaats van hoe ze zijn tijdens een spel.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2006 20:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het gekke is dus, het is niet altijd zo, maar meer 9 op de 10 keer., Soms doet het het opeens wel

Verwijderd

Topicstarter
Probleem blijft zich voordoen.
Ik zal dit keer wat specifieker zijn,

Zie mijn systeemspecs in de TS.
Als ik een game opstart, dit kan elk spel zijn (Heb het met elke game gehad behalve WoW, zelfs BF1942)
Krijg ik een zwart beeld, alsof het opstart dus, echter blijft het zwart,
Afhankelijk van het spel of ik er nog uit kan, bij de BF serie's bijvoorbeeld niet. Af en toe wil die echter wel werken maar dan kan ik weer niet alt tabben zonder dat die vastloopt.

Ik heb windows al meerdere malen opnieuw geinstalleerd, evenals de spelen.
De spellen zijn allemaal legaal verkregen.
Ik heb de voor windows XP pro nieuweste Direct X, en de spellen zijn zo nieuw niet,
(De gene die ik graag normaal wil spelen:
BF2142, BF2, CoD2, NFS Carbon)

Weet niet of het iets helpt, maar als ik het Ati Catalyst centrum wil opstarten loopt de PC vast, blijft het scherm voor 10 seconde hangen, muziek en degelijke ook. Dan gaat de muziek en de muis weer voor 5 seconde aan maar kan ik niet klikken dan freezed die weer.
Dit doet die ook met WindowsLiveMessenger.
Ik hoef geen antwoord op dit probleem (van de WLM freeze), ik vermeld het meer als eventuele verduidelijking van het probleem.

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:37

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Probeer anders iig eerste even Catalyst 7.5
Voor de zekerheid

Verwijderd

Topicstarter
Hann1BaL schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 19:10:
Probeer anders iig eerste even Catalyst 7.5
Voor de zekerheid
Ben ik nu aan het downloaden, ik heb echter meerde catalyst geprobeerd toen het probleem begon, dus ik twijfel of dit het probleem is.
(6.1 tot 6.9 geprobeerd ofzo)
Ik heb er overigens slechts 1 X1900XTX inzitten nu, met 2 deed die hetzelfde dus heb ik er 1 in een andere PC gedaan omdat het zonde was om een crossfire setup te gebruiken voor wat internetten ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2007 19:14 ]

Pagina: 1