Toon posts:

[iPod] Muziek misvormd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zette vanochtend m'n iPod aan en wou het nummer 'Californication' van RHCP luisteren, opzich niet zo vreemd maar het nummer klonk heel erg vreemd. Het had een veel sneller tempo dan normaal en de stem van de zanger was heel erg hoog, en opzich vond ik het best leuk klinken dus ik wil weten hoe ik dat voor mekaar gerkegen heb :P Weet iemand wat dit geweest kan zijn? Ik heb met Garageband geprobeerd om er een effectje overheen te zetten maar dat was niet echt geweldige kwaliteit, dit terwijl de muziek van vanochtend gewoon goed klonk, alleen anders. Overigens was de muziek na dit nummer gewoon normaal, ook klonk Californication weer normaal nadat ik een ander nummer had afgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 17:21:
Ik zette vanochtend m'n iPod aan en wou het nummer 'Californication' van RHCP luisteren, opzich niet zo vreemd maar het nummer klonk heel erg vreemd. Het had een veel sneller tempo dan normaal en de stem van de zanger was heel erg hoog, en opzich vond ik het best leuk klinken dus ik wil weten hoe ik dat voor mekaar gerkegen heb :P Weet iemand wat dit geweest kan zijn? Ik heb met Garageband geprobeerd om er een effectje overheen te zetten maar dat was niet echt geweldige kwaliteit, dit terwijl de muziek van vanochtend gewoon goed klonk, alleen anders. Overigens was de muziek na dit nummer gewoon normaal, ook klonk Californication weer normaal nadat ik een ander nummer had afgespeeld.
Je kunt de sample-rate (Hz) omhoog gooien naar 48000.

[ Voor 0% gewijzigd door Jungian op 26-10-2006 17:24 . Reden: typfout ]

0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10 22:16

BHQ

Jungian schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 17:24:
[...]

Je kunt de sample-rate (Hz) omhoog gooien naar 48000.
Heb je -enig- idee wat het doet en of het zin heeft?
en we hebben een MIDNR-luisteraar!

Vermoedelijk heb je gewoon een brakke rip van een brak nummer, TS ;)

[ Voor 7% gewijzigd door BHQ op 27-10-2006 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten-NForce
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-03 12:28

Maarten-NForce

Swipe een tweedehands boot!

Speelt ie andere nummers wel goed af?

www.koopeendroom.nl