Een paar weken geleden is er hier thuis een nieuwe pc bijgekomen. Deze computer is net als de andere via Wifi verbonden met een Linksys Wrt54g (V5). Alleen sinds die computer er bij is gekomen, en die opnieuw wordt opstart wordt de andere van het draadloze netwerk gegooid. Deze meldt dan wel weer gelijk aan.
De nieuwe computer maakt verbinding met een Linksys Wmp54g Pci kaartje, en de andere met een Eminet Wireless 802.11g Usb Client. (Em 3035)
Wat kan ik hier aan doen? Ik heb zelf al naar andere drivers gezocht, het kaartje opnieuw geïnstalleerd.Vast ip/Dhcp maakt niet uit. Ook verbinding maken met of zonder het Linksys programma (One Setup) heeft niet het gewenste resultaat.
Het bereik is trouwens overal Zeer Goed tot uitstekend.
De nieuwe computer maakt verbinding met een Linksys Wmp54g Pci kaartje, en de andere met een Eminet Wireless 802.11g Usb Client. (Em 3035)
Wat kan ik hier aan doen? Ik heb zelf al naar andere drivers gezocht, het kaartje opnieuw geïnstalleerd.Vast ip/Dhcp maakt niet uit. Ook verbinding maken met of zonder het Linksys programma (One Setup) heeft niet het gewenste resultaat.
Het bereik is trouwens overal Zeer Goed tot uitstekend.
[ Voor 3% gewijzigd door P!m op 26-10-2006 17:16 ]