Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Scrybe - Online organizer

Pagina: 1
Acties:
  • 286 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Via een aantal weblogs kwam ik terecht op de website van Scrybe, een online agenda, takenlijst, enz. die tevens offline gewoon via de browser te benaderen is. Het is een beta project wat momenteel nog niet van start is gegaan. Inschrijven voor een melding wanneer je het kunt gaan proberen is mogelijk op de website. Daar is ook een filmpje te zien van de functies en de manier waarop het werkt.

http://www.iscrybe.com

Ik gebruik zelf momenteel Google Calendar en dit vind ik een prima manier om mijn afspraken bij te houden. Als ik dit filmpje zie dan is Scrybe echt 100 stappen verder dan waar Google op dit moment is, en volgens mij verder dan wie dan ook. Ik ben erg benieuwd wanneer de beta-test opengaat!

Wat denken jullie ervan?

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:26
idd ziet er echt veel beter uit als google callendar. vooral die offline mode is handig. _/-\o_ zou nog wel leuk zijn als je het met outlook kon syncen (voor de dingen die outlook onderstuend dan).

Ik ga het zeker proberen als het uit is.

[ Voor 0% gewijzigd door martijnve op 26-10-2006 17:05 . Reden: typos ]

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Ik heb net het filmpje op de site bekeken en het ziet er erg netjes uit allemaal :) ook leuk is de 'paper sync' alhoewel er nog weinig concreets over het syncen met bijvoorbeeld mijn mobiele telefoon werd gezegd. Ik heb me aangemeld voor de beta en ga er zeker mee aan de slag als ie beschikbaar is.

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-10 13:02

Technicality

Vliegt rechtsom...

Dat pak AJAX _O-

Ziet er erg goed uit, als het gaat syncen met mijn vario 2 weet ik wel wat ik ga gebruiken :D

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-11 20:57
Wow, dat ziet er goed uit, vooral die contextmenu's, lijken net systeemmenu's, ik hoop dat ze zich ook zo gedragen...

Heb me aangemeld, als het bruikbaar is wil ik het zeker gebruiken :)

We are shaping the future

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-11 09:39

Martinspire

Awesomeness

Ondertussen naderen we het einde van de maand en hebben we nog geen beta gezien. Iemand die meer weet van dit geweldige stukje software?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• MrAcid
  • Niet online
Nee, ik heb helaas ook nog nergens een echte datum kunnen vinden! Even afwachten dus nog.

• Alex)

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Ook aangemeld maar ben bang dat de beta toch in november valt :/

• MrAcid
  • Niet online
In ieder geval geen oktober.

De website is overigens wel geupdate.

[ Voor 42% gewijzigd door MrAcid op 01-11-2006 00:28 ]

• jochie79
  • Nu online
Het ziet er inderdaad erg goed uit, ben wel benieuwd naar de sync mogelijkheden. Papersync is wel leuk maar ik zou toch ook graag met m'n telefoon willen syncen en aangezien veel telefoons alleen met outlook syncen ben ik bang dat dit niet zo 1,2,3 zal werken.

[ Voor 23% gewijzigd door jochie79 op 01-11-2006 10:07 ]

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
De Beta zal vandaag gelaunched worden, ik heb nog niks via de mail ontvangen alleen. Hoop dat dit nog wel gebeurd _/-\o_

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-11 09:39

Martinspire

Awesomeness

Sterker nog, ik heb het vermoeden dat er al wel wat registraties zijn verzonden maar aangezien het (volgens mij) een lange lijst is kan het nog wel ff duren voordat we aan de beurt zijn. Bovendien denk ik ook dat ze nu meer gedwongen online zijn gegaan want je kunt er niet heel veel info over vinden. Van hoeveel mensen een invite hebben gehad e.d.

Desalniettemin ben ik echt heel erg benieuwd naar wat dit stukje software wel allemaal niet kan!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Respect! echt een goed filmpje, en papersync... wat lijp dat nog niemand daar aan gedacht heeft, niet iedereen heeft een vette gadget phone oid

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op http://iscrybe.wordpress.com/ staat dat ze idd uitnodigingen aan het verzenden zijn.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• jochie79
  • Nu online
Uit de faq:

"Due to a large number of registrations, we cannot give dates to individual users at this time but the majority of the accounts will be activated in the next few weeks."

kan dus nog even duren.

• MrAcid
  • Niet online
Ben benieuwd of het waar is dat er ook echt al mensen aan het testen zijn..

Hoop dat mijn uitnodiging ook snel binnenkomt! In ieder geval was ik eerder dan jullie! Puh! :P

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Interessante reactie op het CNET-artikel van Scrybe:
iScrybe looks a lot like datelens
Posted by bederson (See profile) - November 1, 2006 4:14 AM PST

iScrybe does indeed look pretty great. But the community should know about DateLens (www.datelens.com), our work from 2004 that created this style of interface. DateLens continues to be free for desktop and mobile.
Op http://www.cs.umd.edu/hcil/datelens/ is de PC-versie te vinden :) je hebt wel Outlook en het .NET framework 1.1 nodig.

Edit: overigens heeft OpenLaszlo ook een soortgelijk iets in Flash en DHTML: http://www.openlaszlo.org/demos - kennelijk is Scrybe dus toch niet zo revolutionair is ik eerst dacht :P

[ Voor 23% gewijzigd door Rafe op 02-11-2006 00:56 ]

• jochie79
  • Nu online
Rafe schreef op donderdag 02 november 2006 @ 00:34:
Interessante reactie op het CNET-artikel van Scrybe:

[...]

Op http://www.cs.umd.edu/hcil/datelens/ is de PC-versie te vinden :) je hebt wel Outlook en het .NET framework 1.1 nodig.

Edit: overigens heeft OpenLaszlo ook een soortgelijk iets in Flash en DHTML: http://www.openlaszlo.org/demos - kennelijk is Scrybe dus toch niet zo revolutionair is ik eerst dacht :P
Persoonlijk vind ik Scrybe er tot nu toe toch wel iets beter uit zien, en scrybe is standalone en multiplatform.

• jochie79
  • Nu online
En? inmiddels al iemand die scrybe gebruikt? Ik wacht nog op activatie.

• MrAcid
  • Niet online
Nog niks gehoord, ben ook benieuwd of er al mensen bezig zijn. Zie op internet ook nergens mensen die al bezig zijn..? Ik verdenk ze er eigenlijk van dat er nog helemaal niemand aan het beta-testen is maar dat ze dit wel zeggen, zodat ze hun beloften nakomen. Maar dat zijn natuurlijk maar speculaties.

• Alex)
Wat me trouwens wel opviel... hun inlogpagina is gemaakt in Flash. Hoe zit het dan met de rest? (Ze gebruiken waarschijnlijk Flash voor de storage, zie AMASS)

• MrAcid
  • Niet online
Er zijn al wel mensen aan het testen geloof ik..!

De blog van Scrybe is geupdate en daar staat een aantal links in naar (beknopte) reviews. Mensen zijn vrij positief op dit moment, al geloof ik dat alleen de kalenderfunctie echt al volledig werkt. De rest zijn ze nog mee bezig. Heb overigens al wel gelezen dat het inderdaad in Flash gedaan is allemaal.

Scrybe blog

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:25
Hey! Ik volg dit interessante project ook. Jammer genoeg ben ik nog niet aan het testen. Zijn er mensen die er wel al mee bezig zijn en wat meer kunnen berichten?

• MrAcid
  • Niet online
I-King schreef op woensdag 13 december 2006 @ 23:11:
Hey! Ik volg dit interessante project ook. Jammer genoeg ben ik nog niet aan het testen. Zijn er mensen die er wel al mee bezig zijn en wat meer kunnen berichten?
Op hun website staat dat de tweede fase van de beta is ingegaan. In de derde fase zou iedereen die geregistreerd had voor een uitnodiging, deze moeten ontvangen. Nog even geduld dus. :)

• DoubleJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-02 09:46

DoubleJ

Een ninjja!

Ik geloof dat ze nu de derde fase in gaan, ik heb nog geen invite hoor. Denk dat ik zal moeten wachten tot de release, was er toch best vroeg bij met inschrijven, okt.

[ Voor 42% gewijzigd door DoubleJ op 08-02-2007 19:09 ]

Verwijderd

Ziet er erg netjes uit. _O_

• jochie79
  • Nu online
Ik heb inmiddels een invite ontvangen, het ziet er in eerste instantie erg mooi uit!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:49

KroeT

[...]

How can I get a beta account?

Existing Scrybe users can invite their contacts by sharing their Calendars, To-Do Lists and ThoughtStreams.

Dus één van jullie zou mij van een beta account kunnen voorzien, zoals Gmail dat 'vroeger' ook had? Op basis van een emailadres neem ik aan?

Peace is not simply the absence of war.

Verwijderd

@all

Heeft misschien iemand een invite over? Het delen van een invite wordt zeer gewaardeerd.
mijn email is P_bateman10(apestaartje)hotmail.com.

• Iceguitar
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-11-2023
dit topic is oud, ik weet het, maar heb net het bestaan van Scrybe ontdekt, en zou toch erg graag deze agenda tool gaan gebruiken.

dus als iemand een invite over heeft, dan zou ik het zeer op prijs stellen mocht degene mij een uitnodiging willen sturen naar iceguitar [apestaartje] yahoo [punt] com

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:41

Eijkb

Zo.

Idem: bas[op]wijzeman.nl! Ziet er goed uit. Wel "vreemd" dat het al 3 jaar in gesloten beta is?

.

Pagina: 1