ik wil een cd brander kopen dus mijn vraag is: wat is een goede fikmachine en wat juist heeeeeeleeeeee maaaaaal niet.
ik ben erg tevreden met mn HP9910i (=Sony CRX140), doet alle CD's die ik tot nu toe heb geprobeerd (ook 80min), cloneCD werkt ermee....
zie ook: http://www.hardwareinfo.net/tests/221299-8speed-CDR/nl.html
zie ook: http://www.hardwareinfo.net/tests/221299-8speed-CDR/nl.html
Mooie HP 8x4x32 van 449,- (!) gekocht bij de Aldi
geen problemen.....
schitterende yamaha 4*4*16 echt heel goed zekers !
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Verwijderd
Plextor komt binnenkort met een burnproof writer (kweet alleen niet wat die mot gaan koste) maar het lijkt me wel kewl..........
Mzzl,
Wim
Mzzl,
Wim
Heb zelf een comPLEX-je, de 8x4x32i.
Prima ding, fikt alles, en kost nog geen eens ƒ600 piek, ƒ545 om precies te zijn
T'sja, Burn_Proof leuk, maar is het echt nodig.
Ik heb al 30 Cd-tjes gefikt, en nog geen onderzetters

Mzzl Diamon
Prima ding, fikt alles, en kost nog geen eens ƒ600 piek, ƒ545 om precies te zijn
T'sja, Burn_Proof leuk, maar is het echt nodig.
Ik heb al 30 Cd-tjes gefikt, en nog geen onderzetters
Mzzl Diamon
And The Only One
plextor is gewoon de beste ook op ide...
u can fool all people some time and fool some people alltime
He wacko, die brander van de Aldi is een LG eigenlijk, niets HP
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
sony crx140e (8x 4x 32x) of de hp9110i/9100i (zijn hetzelfde als de sony crx140)
Of de plextor 8x 4x 32x ide
Zijn alle betaalbaar en ondersteunen clonecd en 80 minuten cd's etc.
Of de plextor 8x 4x 32x ide
Zijn alle betaalbaar en ondersteunen clonecd en 80 minuten cd's etc.
De nieuwe plextor 12/10/32 ide is op dit moment de meest luxe ide writer die er is.
burn-proof/80min/clone cd maar goedkoop is die niet 730 piek..
En op 10 speed is burn-proof toch wel handig lijkt mij..
burn-proof/80min/clone cd maar goedkoop is die niet 730 piek..
En op 10 speed is burn-proof toch wel handig lijkt mij..
TIP: Neem een CloneCD compatible drive.
Is leuk als je ille... ehm...legale copietjes wilt maken voor thuisgebruik, zodat je originele CD's niet slijten, he?
Is leuk als je ille... ehm...legale copietjes wilt maken voor thuisgebruik, zodat je originele CD's niet slijten, he?
You can't have everything. Where would you put it?
met die brandprogramma's tegenwoordig kan je de buffergrote instellen, dan gaat zelfs 24 speed branden wel goed met een beetje harde schijf denk ik. Dat werkt wel op een P 90
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Stropdas wat een onzin, 24 speed alleen door buffer vergroten... Zou je willen!
12x is tenopzichte van 8x niet zo heel veel sneller, 7 minuten ipv 9. Dat is geen 200,- waard. Maar een 12x met burnproof is dat geld wel waard.
Als je gewoon kwaliteit/prijs verhouding een goede betaalbare cdrewriter wilt kopen dan zijn sony140e/hp91x0i en de plextor8432ide op dit moment de beste keuze.
12x is tenopzichte van 8x niet zo heel veel sneller, 7 minuten ipv 9. Dat is geen 200,- waard. Maar een 12x met burnproof is dat geld wel waard.
Als je gewoon kwaliteit/prijs verhouding een goede betaalbare cdrewriter wilt kopen dan zijn sony140e/hp91x0i en de plextor8432ide op dit moment de beste keuze.
Pagina: 1