[Outlook2003] OST folder te groot

Pagina: 1
Acties:

• ndedecke
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07 12:41
Hallo,

Ik zit met het probleem dat de offline storage folder van m'n exchange account de maximum grootte bereikt heeft (bijna 2 GB). Mails komen niet meer binnen, agenda items kunnen niet bijgemaakt worden etc.
In het verleden heb ik dit nog voor gehad en toen een aantal items verplaatst naar een lokale PST folder.

Hoe kan ik nu in godsnaam de max grootte van de OST folder instellen ?
Ik lees dat een unicode pst/ost tot zeker 20GB kan worden.
http://support.microsoft.com/kb/832925

Deze registry entries bestaan echter niet, als ik ze aanmaak negeert hij ze.

Iemand een ideetje ?

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-07 11:49
Je zit op je werk? Want als dat zo is dan kan je het niet instellen en moet je naar de systeembeheerder.
Geregeld je mailbox opschonen of in je lokale pst zetten.

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

wat gebeurt er als je Cached Mode uitzet, de OST verwijderd (verplaatst) en vervolgends Cached Mode weer aan zet?

• ndedecke
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07 12:41
Is op het werk ja, maar ik ben zelf ook systeembeheerder.

Ik heb al eens het exchange account aangepast en hem geen offline folder laten gebruiken, dan komt alles wel binnen natuurlijk, maar aangezien het een laptop is voor thuiswerk heb ik effectief wel de OST folder nodig.

Pas als allerlaatste uitweg wil ik dingen archiveren in lokale pst folders, maar er moet toch een mogelijkheid zijn om die ost storage groter te krijgen ?

Ik heb de OST even afgezet, en hem dan een nieuwe laten aanmaken, maar opnieuw hetzelfde probleem, te groot :(