Ik probeerde onlangs mijn pc op een tv aan te sluiten(7 pins s-video aansluiting) met een scart kabel. Ik heb de grote tv out faq gelezen en er waren een aantal redenen waarom de tv zwart-wit beeld zou geven. Het is echter grijs. Dit is natuurlijk een beetje muggenziften, maar toen ik de pc opnieuw opstartte, zag ik dat bij mijn boot logo en ook bij het laden van windows xp(met het bewegende balkje) ik haarscherp beeld en kleur had! maar zodra ik windows inkom wordt het beeld grijs! voor zover ik weet is dit probleem niet beschreven in de faq. Ik kon het iig niet vinden. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Is grijs niet een vorm van zwart wit, waardoor je alsnog even terug de FAQ in zou kunnen duiken?
Nederlands is makkelijker als je denkt
staat de landcode wel goed ingesteld? pal-letter
en niet bv NTSC
en niet bv NTSC
Dit kun je vinden bij de tvout settings in de driver.rhars schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:58:
waar kan ik dit vinden?
Verder zou ik dat SCARTblok er eens tussenuit gooien, die willen namelijk nog wel eens vervelend doen met kleuren (direct S-video of composite is beter)
manier stond al in de faq. ik zal het even proberen
ok, het volgende: tv lijkt alleen scart aansluiting te hebben.(dus geen direct s-video of composiet :-/) het is een redelijk oude tv.. jaar of 10.
ik kan de PAL/ntsc setting niet vinden in het nvidia control panel(was ik ook vergeten te vermelden: heb een 7600GS)
ik kan de PAL/ntsc setting niet vinden in het nvidia control panel(was ik ook vergeten te vermelden: heb een 7600GS)
Prima dat het probleem is opgelost, ik wil je alleen vragen de volgende keer als je wat te melden hebt binnen 24u en je bent de laatste die een bericht achtergelaten heeft de
knop te gebruiken.
Zo ga je onnodig je topic omhoog schoppen en dat is niet de bedoeling.
Zo ga je onnodig je topic omhoog schoppen en dat is niet de bedoeling.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Pagina: 1