Toon posts:

Kadoactie geldt niet bij webshops??

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Excuus ben nieuw hier en dacht dit in het samsung LCD topic te posten! Kan iemand dit hier verwijderen?
--------------
Heb vorige week 17-10 een 32n71b besteld en deze sinds maandag aan mijn muur hangen. Mooi ding. Xbox360 content is geweldig. Kleuren zijn zeer goed. Pal valt me ondanks lage verwachtingen toch tegen maar goed ik kijk weinig. Nog weinig gegamed maar bij wat ik heb gezien merk ik nog niets van ghosting. Moet ik nog verder testen echter.

Zijn er mensen welke de optimale settings uitgevogeld hebben? Ik ben daar nog niet uit.

DVD (Harman kardon dvd22) valt me ook iets tegen. Vermoed dat ik aan een upscale DVD moet? Is dat echt een verbetering? Hebben jullie speler tips?

HD divx is echter weer zeer goed.

Nu even wat info omtrent de titel van deze post: ik heb dus de 17e besteld (20e geleverd) en kwam er daarna achter dat de kado/kortingsactie is gestart per 15/10. Dus contact opgenomen met 4launch waar ik de tv gekocht heb en zoeven vertelden ze me dat de actie alleen voor retail geldt en niet voor webshops! Bij wijze van uitzondering krijg ik toch een bon van ze dus dat is netjes maar check dit dus even met je leverancier voor je bestelt!

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2006 15:37 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:03
Maar natuurlijk :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.