Voor een factuur systeem ben ik druk bezig automatisch pdfjes te laten genereren in PHP
Nu stuit ik tegen een probleem op!
Door middel van PDF_open_image_fil() krijg ik wel statische jpgtjes geladen maar geen dynamisch, door een ander php gegenareerd jpgtjes!
Als ik de plaatjes handmatig op sla en die op de server kan het pdfje opeens wel weer gemaakt worden
Fatal error: PDFlib error: Bad image or template handle -1 in PDF_place_image in testpdf.php on line 52
op die regel 52 staat:
en $image staat als volgende beschreven:
voer ik die exif_thumb.php?pid=848 normaal uit dan zie ik gewoon een thumbnail!
kan pdf_place_image() nou echt geen gegenareerde jpg bestanden aan? Eigenlijk voert de exif_thumb.php precies dezelfde data uit als een gewoon jpgtje!
Nu stuit ik tegen een probleem op!
Door middel van PDF_open_image_fil() krijg ik wel statische jpgtjes geladen maar geen dynamisch, door een ander php gegenareerd jpgtjes!
Als ik de plaatjes handmatig op sla en die op de server kan het pdfje opeens wel weer gemaakt worden
Fatal error: PDFlib error: Bad image or template handle -1 in PDF_place_image in testpdf.php on line 52
op die regel 52 staat:
code:
1
| pdf_place_image($pdf, $image, 100, 50, 1); |
en $image staat als volgende beschreven:
code:
1
2
| $img="../exif_thumb.php?pid=848"; $image1 = PDF_open_image_file($pdf, "jpeg", $img); |
voer ik die exif_thumb.php?pid=848 normaal uit dan zie ik gewoon een thumbnail!
kan pdf_place_image() nou echt geen gegenareerde jpg bestanden aan? Eigenlijk voert de exif_thumb.php precies dezelfde data uit als een gewoon jpgtje!