Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Ik weet alleen niet hoe dat draait op een p3-450.
[ Voor 4% gewijzigd door Palomar op 26-10-2006 13:47 ]
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Volledig met je eens, maar ik wil het toch eigelijk op een andere manier, dat een mp3 speler wordt opgestart ipv eerst de hele os en dan nog eens een keer het programma.Just_I schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 13:48:
Misschien een wat te simpele gedachte van me, maar kan je niet een snelkoppeling maken van je playlist en die slepen naar Start> Alle Programma's > Opstarten. Dit doe ik nu dus ook mijn mijn eigen PC. Dus altijd als ik mijn PC aanzet begint ie gelijk na het starten van windows met spelen van de winamp playlist.
Maar ik heb waarschijnlijk al wat gevonden BPM studio als speler en dan wel via W2K maar met autologon, zodat je niet handmatig hoeft aan te melden, en dan de shell explorer.exe aanpassen naar het programma.
Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
[ Voor 7% gewijzigd door Hertog op 26-10-2006 14:35 ]
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
ik ben met iets soortgelijks bezig op een Celeron 633 of liever nog een Piii 800EB als ik daar een mobo voor kan vinden.
Media Portal is cool maar zeer resources intensie. Op een AMD Athlon 1200 loopt het al niet lekker.
Ik ga dat geexbox ook eens nader bestuderen
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Verwijderd
Het schijnt goed te lopen op oude pc's. Ze zeggen zelf dat het dvd's kan spelen op een Athlon 500, maar die heb ik niet.Jazzper schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 13:41:
hee haribo, ben je er nog mee bezig?
ik ben met iets soortgelijks bezig op een Celeron 633 of liever nog een Piii 800EB als ik daar een mobo voor kan vinden.
Media Portal is cool maar zeer resources intensie. Op een AMD Athlon 1200 loopt het al niet lekker.
Ik ga dat geexbox ook eens nader bestuderen
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Momenteel heb ik het op deze manier draaien;
Ik heb een account met wachtwoord en die logt wel automatisch in (via regkey google informatie zoeken naar 'windows 2000 autologon')
In het mapje opstarten heb ik de afspeellijst van Winamp, op deze manier begint Winamp direct te spelen.
En een snelkoppeling van windows lock, op deze manier wordt je computer dus vergrendeld, zodat grapjassen niet met de volume etc aan de haal kunnen.
En opslot heb ik Illusion erop, alles wat aangepast wordt in de OS of bestanden verwijderen ed wordt na reboot teruggezet.
Heb je misschien op/aanmerkingen? Post ze dan
Verwijderd
Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI
Want als we gezellig aan het bieren ed zijn heb ik geen zin om contant op de pc te moeten letten, nu kan ik hem gerust alleen laten
Oftewel ik ben een controlfreak
Verwijderd
Incl WAMP of LAMPteh_twisted schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 03:40:
www.ampache.orgmeer valt er niet echt te zeggen
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Omdat ik de PC op windows lock heb staan kan niemand op de pc rommelen (wat ik natuurlijk niet wil).
Maar is er geen bepaalde software die fullscreen werkt en dat je meerdere gebruikers kan aanmaken met rechten wat ze wel/niet mogen, en wat misschien ook volledig door de muis te bedienen is ook de zoekfunctie naar een liedje.
Ik heb natuurlijk al BPM studio getest werkt mooi kan je zonder windows-shell laten draaien met meerdere gebruikers etc, maar ik wil alles netjes legaal houden en is daarom geen optie voor mij (zeer prijzig).
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Heb het artikel eventjes doorgelezen en dit pakket lijkt me wel wat, ga deze week er meteen mee aan de gang kijken of alles lekker werkt ed.Jazzper schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:40:
je hebt van microsoft Windows Media Player Party mode of plus! party of party player of hoe dat ding heet. Zit standaard op MS Windows MCE, maar misschien ook wel los te downloaden van update center. Fullscreen, locked, etc. En meerdere gebruikers is kwestie van meerdere logins gok ik.
Ik hou jullie op de hoogte
(misschien tijd voor een nieuw topic 'Het ultieme MP3 PC configuratie' met zowel betaalde als freeware opties, voor systemen met veel/weinig power?)
Heb namelijk winamp als shell gemaakt en dat werkt goed, maar hoe kan je zorgen als winamp afsluit dat de pc zelf ook uitschakeld?