Toon posts:

Syn3 server in Windows 2003 server Domein

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Dit is het probleem.

Ik wil graag mijn syn3 (linux) in mijn Windows 2003 server domein omdat we nu lokale profielen gebruiken en we willen overstappen naar Zwervende profielen.

Syn 3: Internet Server
2 windows 2003 servers.

Is het mogelijk om de syn3 server in het windows domein te zetten?
Ik had al gekeken op het syn3 forum maar er stond niks bruikbaars op.En als ik daar op het forum wou reageren dan moest ik me eerst registreren en daar had ik weinig zin in omdat je ook de bedrijfsgegevens in moet voeren, en heb geen behoefte aan meer reclame, ik krijg nu namelijk al 20000 spam mailtjes eens in week. Ik hoop van jullie te horen :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Wat heeft een roaming profile van doen met die syn3 linux doos dan?

* alt-92 ziet even het punt niet zo, en heeft ook geen zin om zelf te gaan zoeken wat een syn3 server dan wel niet is.

Da's jouw taak als topicstarter eigenlijk :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik snap niet zo goed wat een "internet server" (?) te maken heeft met zwervende profielen als je ook nog twee native 2003 servers hebt draaien? :)

Ik ga er van uit dat je een "echt" 2003 AD hebt draaien en dan je PCs lid zijn van dat domain, je configureert je roaming profiles gewoon op je AD en die "internet server" heeft als het goed is daar helemaal niets mee te maken :)

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt dat is wat ik wou horen, ik dacht al dat het niks uitmaakte. maarja ik ben ook maar een simpel systeembeheerdertje:) en de netwerkbeheerder dacht het beter te weten :)