Sinds ik mijn nieuwe PC heb en WoW weer eens geinstalleerd heb, gaat het niet goed als ik alt-tab gebruik om naar mijn desktop te switchen en weer terug alt-tab naar de game. Mijn hele scherm ziet er niet meer uit, en ik heb (geloof ik) zogenaamde "artifacts":

Normaal gesproken zou ik zeggen brakke videokaart, of een hitte probleem. Maar het vreemde is dat ik met geen enkele andere game (Company of Heroes, HL2) deze problemen heb. En dat het alleen voorkomt als ik alt-tab of als ik de resolutie in-game aanpas.
Wat specs:
Proc: Intel Core 2 Duo E6600
Mem: 2x 1GB PC4200 DDR2
Mobo: ASUS P5B
Graka: Sapphire Radeon x1900XT
Temperaturen als ik WoW draai:
CPU @ 40-45 graden
Mobo @ 35 graden
Graka @ 70-75 graden
Ik maak gebruik van de laatste versie van de volgende drivers (allemaal vannacht gedownload):
Iemand stelde voor om WoW in windowed mode te spelen, en als ik dat doe heb ik helemaal geen problemen meer
Maar goed, ik wil wel graag weten wat nu eigenlijk het probleem is. Mocht de kaart niet goed zijn kan ik deze nog altijd RMA sturen.

Normaal gesproken zou ik zeggen brakke videokaart, of een hitte probleem. Maar het vreemde is dat ik met geen enkele andere game (Company of Heroes, HL2) deze problemen heb. En dat het alleen voorkomt als ik alt-tab of als ik de resolutie in-game aanpas.
Wat specs:
Proc: Intel Core 2 Duo E6600
Mem: 2x 1GB PC4200 DDR2
Mobo: ASUS P5B
Graka: Sapphire Radeon x1900XT
Temperaturen als ik WoW draai:
CPU @ 40-45 graden
Mobo @ 35 graden
Graka @ 70-75 graden
Ik maak gebruik van de laatste versie van de volgende drivers (allemaal vannacht gedownload):
- Catalyst driver van www.ati.com
- Chipset driver van www.intel.com
- SoundMAX driver van www.asus.com
- DirectX via automatische updates van WinXP
Iemand stelde voor om WoW in windowed mode te spelen, en als ik dat doe heb ik helemaal geen problemen meer
Maar goed, ik wil wel graag weten wat nu eigenlijk het probleem is. Mocht de kaart niet goed zijn kan ik deze nog altijd RMA sturen.