Toon posts:

Bestanden naar server en eigen hdd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een vraag...

Ik moet elke dag +/- 1 tot 3 grootte bestanden versturen naar mijn server op het werk, nu wil ik hier een soort van programma voor gaan gebruiken.

Ik heb via firefox / internet explorer al het wel geprobeerd, maar dit duurt erg lang en soms wordt het afgekapt i.v.m. geen internet verbinding op de thuis lokatie ( geen internet verbinding = ip adres verandert )

Via welke weg kan ik deze bestanden snel toezenden, het zou mogen via een .torrent bijvoorbeeld.

Bestanden verzenden via Radmin of extern bureaublad ook al geprobeerd maar werkt niet echt.

Alvast bedankt.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-03 13:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

FTP-scheduling?

*edit*
Als je genoemde mogelijkheden allemaal niet werken of eruit klappen, zou ik eerst dat maar eens oplossen alvorens een ander programma te proberen. Hier kan ik zonder problemen met IE/FF 100en MB's versturen.

[ Voor 87% gewijzigd door MAX3400 op 26-10-2006 13:08 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Probeer het nog eens wat duidelijker uit te leggen, want ik snap het niet helemaal.. Hoe ziet je verbinding er thuis uit, wat voor server is het, wat voor besturingssystemen, om wat voor soort bestanden gaat het, etc..

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• johanvdw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-03 18:17
Ikzelf doe iets gelijkaardigs met rsync .

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

keur0000

-------- N O N E --------

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

Verwijderd

Topicstarter
axis schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 13:08:
Probeer het nog eens wat duidelijker uit te leggen, want ik snap het niet helemaal.. Hoe ziet je verbinding er thuis uit, wat voor server is het, wat voor besturingssystemen, om wat voor soort bestanden gaat het, etc..
Ik heb een win xp pro machine, internet verbinding is intensief 8000 ( @home ).

Apache dient als server.

bestand : terugnaarwp.rar

Hoe kan ik dit snel en veilig versturen ??

p.s. ik heb een eigen schijf ( G:/ ) en hier moet ik zeg maar de bestanden neer zetten.

http://www.2brightsparks.com/syncback/ is very nice... ik ga het proberen
Orion84 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 13:38:
Door een fatsoenlijke FTP client te gebruiken in plaats van een internet browser? Zodat je ondersteuning hebt voor resume etc. voor het geval je verbinding niet 100% stabiel is.
en wat is een goede ftp client ?? liefst 1 in .php geschreven dus geen ws-ftp pro ofzo...

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2006 13:42 ]

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:57

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Door een fatsoenlijke FTP client te gebruiken in plaats van een internet browser? Zodat je ondersteuning hebt voor resume etc. voor het geval je verbinding niet 100% stabiel is.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Probleem opgelost.

ik heb filezilla server geinstalleerd en dit is wat ik nodig ben.

Alvast bedankt voor jullie snelle reacties..
Pagina: 1