Toon posts:

Nieuwe router kopen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een nieuwe router te kopen maar weet nog neit welke kan iemadn mij advies geven. Wel moet het er 1 zijn met het mimo gedoe anders kan ik boven op zolder neit interneten. :(

mvg,

danny

• Compusmurf
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-08-2024
Als het alleen voor internet is heb je genoeg aan een standaard routertje. Merken als linksys en vergelijkbaar zijn dan een goed keuze.

Waar heb je zelf al gezocht trouwens??

[ Voor 13% gewijzigd door Compusmurf op 26-10-2006 12:46 . Reden: wat vergeten ]

http://Compusmurf.xs4all.nl

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Pak gewoon een standaard routertje, alles voldoet wel aan je eisen als je gewoon alleen wilt internetten en geen moeilijke dingen wil doen.
En het hele idee van een router is dat je MIMO hebt, dus iedere zal voldoen.

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:27
Wat heb je zelf al gevonden? Wat zijn je eisen; budget, mogelijkheden, aantal poorten etc. Geef meer info.

Ik zie een slotje

• Compusmurf
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-08-2024
Trouwens, volgens mij had dit gewoon in je vorige topic kunnen zetten waar je tot de conclusie kwam dat je een nieuwe router nodig had. Hier had je dan direct advies gekregen.

http://Compusmurf.xs4all.nl

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-03 13:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:44:
Ik ben van plan een nieuwe router te kopen maar weet nog neit welke kan iemadn mij advies geven. Wel moet het er 1 zijn met het mimo gedoe anders kan ik boven op zolder neit interneten. :(

mvg,

danny
offtopic:
Volgens mij heb je eerst een nieuw toetsenbord nodig

Goed, waar moet de router aan voldoen? Want een router heb je in prijzen van een paar tientjes tot een paar honderd Euro, afhankelijk van merk en functionaliteit.

Aangezien ik niet elke keer voor elke vraag ga kijken wat de post-history is van de topicstarter, is het misschien handig dat je aangeeft wat de router minimaal moet kunnen, wat je budget is, wat je zelf op het oog hebt, waar je over twijfelt etc.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Sorry had duidelijker moeten wezen.

Ik heb nu een pre n van belkin pokke ding :P

Bereik is ervan super :P maar 2 games tegelijk interneten wil niet (ps is gewoon belkin probleem) Nu wil ik wel weer een n router!

ik heb budget van 200 euro.

wil wel weer een n router dus 802.11 n.

ik gebruik zon n router nu odmat niks anders werkt als ik boven internet wil hebben. Ook speel ik veel games en deel grote bestanden draadloos.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 13:21:
Sorry had duidelijker moeten wezen.

Ik heb nu een pre n van belkin pokke ding :P

Bereik is ervan super :P maar 2 games tegelijk interneten wil niet (ps is gewoon belkin probleem) Nu wil ik wel weer een n router!

ik heb budget van 200 euro.

wil wel weer een n router dus 802.11 n.

ik gebruik zon n router nu odmat niks anders werkt als ik boven internet wil hebben. Ook speel ik veel games en deel grote bestanden draadloos.
zelf heb ik hele goede ervaringen met Linksys en die zijn ook nog eens best betaalbaar (rond de 6 tientjes).
Daarbij zijn er voor veel van die dingen ook nog eens meer dan zat gehackte firmwares te vinden om hem precies zo in te stellen hoe je wilt :)

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:27
Kijk is een de pricewatch.
Dit is wel een goeie ;) Ik zelf heb nu een deze, heeft geen mimo maar staat op de zolder en kan beneden gewoon internetten en films naar beneden streamen :9

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Hmm...

Als je zo'n budget hebt kun je ook eens kijken naar een Senao Accesspoint en een bijpassende Client Adapter...

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Pagina: 1