Ik ben van plan een nieuwe router te kopen maar weet nog neit welke kan iemadn mij advies geven. Wel moet het er 1 zijn met het mimo gedoe anders kan ik boven op zolder neit interneten. 
mvg,
danny
mvg,
danny
[ Voor 13% gewijzigd door Compusmurf op 26-10-2006 12:46 . Reden: wat vergeten ]
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:44:
Ik ben van plan een nieuwe router te kopen maar weet nog neit welke kan iemadn mij advies geven. Wel moet het er 1 zijn met het mimo gedoe anders kan ik boven op zolder neit interneten.
mvg,
danny
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
zelf heb ik hele goede ervaringen met Linksys en die zijn ook nog eens best betaalbaar (rond de 6 tientjes).Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 13:21:
Sorry had duidelijker moeten wezen.
Ik heb nu een pre n van belkin pokke ding
Bereik is ervan supermaar 2 games tegelijk interneten wil niet (ps is gewoon belkin probleem) Nu wil ik wel weer een n router!
ik heb budget van 200 euro.
wil wel weer een n router dus 802.11 n.
ik gebruik zon n router nu odmat niks anders werkt als ik boven internet wil hebben. Ook speel ik veel games en deel grote bestanden draadloos.
If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.