Ik heb een redelijke tijd terug een leuke matx kast gekocht ( bijna barebone achtig
), en nu had ik daar een asus a8n vm moederbordje inzitten, dit was omdat ik dacht dat ik toch niet meer zou gaan overclocken. Maar nu 2 weken terug wilde ik toch weer gaan overclocken. En toen kwam ik op een leuk epox matx moederbordje uit, wat echt een mooi overclock moederbordje was. Helaas duurde het heel lang bij de winkel, en vandaag zie ik ineens dat hij EOL is en dat ze hem niet meer leveren, terwijl ze in het begin vertelden dat het 3 tot 5 werkdagen zou duren.
Toen ben ik maar op zoek gegaan naar een ander mATX overclock moederbord, alleen dat viel mij toch wel heel vies tegen. Iedere keer als ik een moederbord denk gevonden te hebben is hij EOL, of kan hij totaal niet goed overclocken. Dus hierbij vraag ik de hulp van jullie, weten jullie nog een mATX moederbord met de volgende specs wat ook nog eens goed kan overclocken:
Vereisten:
Socket 939
Micro-ATX
Dual Channel ondersteuning
PCI-e 16x slot
Gewoon PCI Slot
2x SATA met raid 0 ondersteuning
Goed overclockbaar.
Ik heb zelf al veel gezocht, maar met google of search hier wordt ik niet wijzer, aangezien je geen goede resultaten krijgt doordat ik zoveel eisen eraan stel.
Toen ben ik maar op zoek gegaan naar een ander mATX overclock moederbord, alleen dat viel mij toch wel heel vies tegen. Iedere keer als ik een moederbord denk gevonden te hebben is hij EOL, of kan hij totaal niet goed overclocken. Dus hierbij vraag ik de hulp van jullie, weten jullie nog een mATX moederbord met de volgende specs wat ook nog eens goed kan overclocken:
Vereisten:
Socket 939
Micro-ATX
Dual Channel ondersteuning
PCI-e 16x slot
Gewoon PCI Slot
2x SATA met raid 0 ondersteuning
Goed overclockbaar.
Ik heb zelf al veel gezocht, maar met google of search hier wordt ik niet wijzer, aangezien je geen goede resultaten krijgt doordat ik zoveel eisen eraan stel.