Toon posts:

Mogelijk video van pc via xbox naar tv?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een aantal post doorgelezen, maar kom nogal wat tegenstrijdeige berichten tegen.

Wat ik wil weten is het volgende:
Is het mogelijk om videobestanden (Xvid, divx, ac3 etc) te bekijken op de tv, via een xbox 360. Ik weet dat een xbox op het interne netwerk aangesloten kan worden. Kan dit dan dmv streaming, of ondersteunt de xbox dit soort video formaten gewoon.

Op m'n pc is windows Xp pro geinstalleerd. Gaat dit werken? en heb ik windows mediacenter 2005 nodig?

Overigens ik ben nieuw hier op het forum, dus weet nog niet alle regels ed.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Regels kan je lezen, en die moest je kennen toen je je registreerde.

een Xbox 360 kan nog steeds geen Divx/xvid decoderen.

Waarom niet gewoon een simpele S-Video ofzo gebruiken?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
Vanwege de afstand. Kan ik dan ook, als ik zo'n s-video kabel gebruik, opnemen vanaf de tv?

Overigens gaat het me meer om het streamen. Dus via netwerk beeld krijgen vanaf pc?

• f4stf0rw4rd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-02 12:27
uhm, na 10 tellen google-en gevonden http://www.runtime360.com/ en volgens mij had de search van got ook wel gewerkt. Er is ook zoiets als het grote xbox 360 topic. Succes ermee

[ Voor 43% gewijzigd door f4stf0rw4rd op 26-10-2006 11:31 ]

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Upgraden naar Windows Media Center
Een en ander lezen op de Xbox site, vervolgens plug-in installeren.
Verbinding maken met je pc en testen. Vervolgens transcode360 downloaden zodat je ook xvid/divx kan bekijken. Zorg er wel voor dat alle codecs op de media center pc aanwezig zijn.