[ASUS M2N-E] AD1988 Onboard DTS

Pagina: 1
Acties:

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:01

FutureCow

(C) FutureCow

Topicstarter
Ik heb een nieuwe moederbord, een ASUS M2N-E met daarop een onboard chip, een AD1988. Als ik de drivers van ASUS installeer, kan ik via SoundMAX in een tabblad kiezen voor DTS Connect! Lijkt mij iets wat mijn oude soundstrom ook kon, alleen ipv DD nu DTS. Maar bij mijn oude soundstorm stond om mijn versterker dan de hele tijd DD 5.1. Maar met dit nieuwe mobo, gaat DTS pas aan als er ook echt geluid verstuurd wordt. Hierdoor mis ik dus een halve seconde. Is er een mogelijkheid om er voor te zorgen dat er continu een signaal verstuurd wordt.

En hebben mensen nog meer tips om deze onboard geluidschip perfect te laten fuctioneren?

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 10:39
Welke drivers heb je, ik heb geen DTS connect op m'n panel.

|>

• FutureCow

FutureCow

(C) FutureCow

Topicstarter
volgens mij gebruik ik deze drivers:
ftp://ftp.asus.com.tw/pub...D1988_32bit_V51014530.zip

• FutureCow

FutureCow

(C) FutureCow

Topicstarter
Iemand die mij hiermee kan helpen?

Met mijn andere mobo, heb ik ook dat mijn versterker alleen "aanspringt" als er ook echt geluid is, waardoor een paar ms missen. Is er geen mogelijkheid om de hele tijd dit aan te hebben staan?

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:31

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Ik heb dat ook met mijn M-Audio revolution. Geen geluid is geen signaal op de versterker van m'n speakerset. Volgens mij doe je er niks aan...

Hier stond een dode link.

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:04

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Of je moet iets als een hele zachte ruis mee sturen? die je standaard aan hebt.. zodat het voor jou niet merkbaar is... maar dat er wel signaal is.. hoe je dat moet doen weet ik niet, maar zoiets lijkt mij te werken?

Home Assistant Configuratie V&A

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
BiG-GuY schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:58:
Of je moet iets als een hele zachte ruis mee sturen? die je standaard aan hebt.. zodat het voor jou niet merkbaar is... maar dat er wel signaal is.. hoe je dat moet doen weet ik niet, maar zoiets lijkt mij te werken?
Dan kun je nog beter een niet hoorbare toon >21kHz meesturen.

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 10:39
Ik kan nergens die optie DTS connect vinden :/

|>

Pagina: 1