Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Het adres 'eindredactie@' komt misschien wel binnen, maar niet bij de redactie, die via redactie@t.net bereikbaar is. Afhankelijk van je mail kan het verder zijn dat we niet reageren, wat bijvoorbeeld bij vragen over wat voor videokaart je moet gaan kopen (nee, echt
) en nieuwssubmits nog wel eens wil voorkomen.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Nou, ik heb al wel een reply gehad die naar dat adres was gestuurd. Lijkt me dat het wel goed is 
Kan ik hem anders eens naar je forwarden?
Kan ik hem anders eens naar je forwarden?
Afhankelijk van wat je vraag precies is, lijkt het me handig als je echt de redactie wil bereiken dat je even een mailtje naar redactie[at]tweakers.net stuurt. Gaat het om dingen specifiek voor de coördinatie (solliciaties en dergelijke) kun je eindredactie[at]tweakers.net mailen en wil je de hoofdredacteur in persoon contacteren, dan kun je bij Jack persoonlijk terecht op jack[at]tweakers.net .
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Ik heb dus gemailed naar eindredactie@tnet en dat lijkt me wel goed, ik krijg alleen helemaal geen respons meer.
Mijn eerste mail is van 28 juli, en ik snap dat het ivm vakantie etc langer kan duren voor je een antwoord krijgt. De laatste respons die ik heb gehad is van 7 september. Daarna heb ik nog een aantal mailtjes gestuurd maar verdere reacties blijven uit.
Mijn eerste mail is van 28 juli, en ik snap dat het ivm vakantie etc langer kan duren voor je een antwoord krijgt. De laatste respons die ik heb gehad is van 7 september. Daarna heb ik nog een aantal mailtjes gestuurd maar verdere reacties blijven uit.
Hmz, dat is vreemd. Jij hebt volgens mij maandag ook naar gathering@t.net gemaild en die mail heb ik toen geforward naar Jack. Hij gaf toen aan dat hij maandag nog zou reageren en dat is dus helaas niet gebeurd. Ik zal hem er nóg een keer op wijzen, maar blij word ik er niet van eigenlijk dat het zo loopt.
Ik heb inderdaad ook maar een cc-tje naar het gathering adres gestuurd om te kijken of ik dan wel reactie zou krijgen. Ik heb me al redelijk ingehouden, maar ik ben inderdaad ook niet heel blij meer.Harm schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:30:
Hmz, dat is vreemd. Jij hebt volgens mij maandag ook naar gathering@t.net gemaild en die mail heb ik toen geforward naar Jack. Hij gaf toen aan dat hij maandag nog zou reageren en dat is dus helaas niet gebeurd. Ik zal hem er nóg een keer op wijzen, maar blij word ik er niet van eigenlijk dat het zo loopt.
Peter heeft eindelijk mail
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()