Sony LBT-V202 Specs? en Aankoop advies boxen

Pagina: 1
Acties:
  • 320 views sinds 30-01-2008

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-02 17:46
Hoi, ik heb vandaag bij de kringloopwinkel een complete "HiFi" set gehaald, namelijk de bovengenoemde tuner/receiver met bijbehorende CD-speler en afstandsbediening, ook zaten er 2 30 watt 3-weg boxjes bij, voor zover ik na kan gaan horen deze boxjes er niet standaard bij en daarom overweeg ik om zwaardere boxen te halen.

gezien ik met deze aankoop mijn eerste stap in dit segment van audio zet heb ik wat advies nodig bij het zoeken van beter boxen, omdat er geen handleiding bij zat weet ik bijv. niet wat de max. output van de receiver is en wat dus mooie bijpassende boxen zijn. Is er misschien iemand die de complete set heeft staan en kan controleren wat de specs van deze set is want op internet kan ik het zo snel niet vinden

de set word gebruikt voor het luisteren van muziek en ik heb ook mijn tv er ook op aangesloten zodat gaming en films kijken ook een genot is voor het oor.

ik heb op marktplaats een set Sony SS-G1 MK II boxen gezien die erg mooi zijn, deze zijn geloof ik 90 watt, is dit overkill en kan ik beter voor iets kleiners en goedkopers gaan richting de 50-70 watt of werkt dit gewoon mooi?

• Oof
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-02 09:28

Oof

Is inderdaad weinig over te vinden ik heb alleen dit gevonden.

Un equipo con muchos años encima pero gran calidad, sus cajas de madera son una gloria con 70W musicales por altavoz y tres vias. De los que ya no se hacen!

Nou is mijn spaans/portugees/.... niet zo goed. Maar ik denk dat 70 watt rms wel kan.

• iwaarden
ja, die site heb ik zelf ook gevonden en ff door bablefish gehaald, hij heeft er 70 watt boxen aan hangen denk ik en hij zegt dat HiFi sets niet meer zo worden gemaakt ofzo.

nog een vraagje, ik heb de set nu als volgt aangesloten, je kunt de CD-Unit in het begin ff wegdenken, de TV zit aangesloten op de CD ingang achterop de Receiver/tuner, nou heb ik geen zin om steeds die kabels van de tv en cd speler om te wisselen dus is mijn vraag als volgt:

kan ik op de aangegeven plek (de CD-ingang op de receiver bedoel ik dan) 2 splitters zetten (1 op wit en 1 op rood) zodat de TV en CD uitgang op de splitters zitten aangesloten en dan de splitters in de ingangen, dus niet 1 signaal splitsen naar 2 signalen maar omgekeerd. Zolang de tv en cd-speler niet tegelijkertijd aanstaan moet dat toch geen probleem leveren?

Afbeeldingslocatie: http://upload.halflife-2.nl/20061026-11457.bmp

[ Voor 19% gewijzigd door iwaarden op 26-10-2006 02:09 ]

• iwaarden
wou graag snel antwoord over die splitters, dan kan ik ze vanavond nog halen

deze splitters bedoel ik
Afbeeldingslocatie: http://www.adec.nl/intronics/Images/ak2025.jpg

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:00

JvS

Ik heb hem zelf ook

ik heb op marktplaats een set Sony SS-G1 MK II boxen gezien die erg mooi zijn, deze zijn geloof ik 90 watt, is dit overkill en kan ik beter voor iets kleiners en goedkopers gaan richting de 50-70 watt of werkt dit gewoon mooi?
Het aantal watts zegt niets over de kwaliteit van speakers. Koop gewoon luidsprekers die je mooi vindt klinken, en dan is het zeker prima.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.