Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb sinds een half jaar ongeveer een Qtek 9100NL en de eerste weken was ik er zeer tevreden over todat ik het apparaat een keer tevoorschijn haalde en het ding muurvast zat, reageerde nergens op, scherm bleef zwart. Uit en aanzetten hielp niet, resetten ook niet. Terug naar de winkel, die gaven hem op een andere manier een harde reset en hij deed het weer. Niet voor lang want week of 3 later weer hetzelfde, weer muurvast. Weer terug naar de winkel, apparaat werd opgestuurd en 3 weken later kon ik hem halen. Hij deed het weer maar helaas weer voor slechts een week of 3. Toen maar terug naar de winkel, apparaat werd weer opgestuurd. Kreeg hem week of 3 later weer terug. Er stond nieuwe software op want enkele menufuncties waren opeens anders als daarvoor. Hij heeft het toen weer paar weken gedaan en toen was het weer foute boel. Ik was het echt zo zat dat ik mijn oude Nokia 6310i weer tevoorschijn heb gehaald en een Ipaq heb aangeschaft voor de agendafuncties etc. Deze combinatie werkt prima al is het wel lastig met 2 devices lopen. Ik ben nog weer terug naar de winkel geweest maar die stuurde me gewoon weer weg, ze konden en wilden er niks meer aan doen en ik moest zelf maar met Qtek contact opnemen etc. Nou de helpdesk gemailt maar nooit een antwoord gehad. De qtek ligt nu in de kast oud te worden. Iemand nog een idee hoe ik dit apparaat nog aan de praat kan krijgen?

Alvast hartelijk dank!

Verwijderd

vmijoost: misschien weten de mensjes in het centrale topic wel hoe je Qtek weer levend kan worden.

HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 13

Probeer het in dat topic nog eens; dan blijft alles overzichtelijk :) en dan kan deze dicht.

Dit topic is gesloten.