Reactie op nieuwsberichten verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• Darude1234
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-02 22:27
Waarom is het niet mogelijk om een reactie op frontpage nieuwsberichten te verwijderen?
Ik had gisteren bijvoorbeeld dat ik een reactie wilde geven op een bericht maar dat ik per ongeluk onder de verkeerde had gezet, die zou ik dan willen verwijderen tot een uur na posting bijv.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

das hier op het forum ook onmogelijk hoor... editten kan wel.
dus edit em gewoon ff. "oeps verkeerd geplaatst" er in zetten ofzo?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Darude1234
Ja hier op het forum is het ook onmogelijk, maar waarom?
Het wordt toch allemaal veel overzichtelijker als je het bericht zou kunnen verwijderen?

Verwijderd

Het enige is dan dat een discussie achteraf niet meer te volgen is.

Maar ik ben het verder helemaal met je eens: ik vind dat users hier ten allen tijde recht op hebben.

T.net vind echter van niet... (zie andere topics).

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Zeker op de frontpage is het allemaal threaded. Stel je voor dat jouw reactie de eerste is, wat gebeurt er met de reacties daar direct onder? :)
Op het forum is dat visueel wat minder maar als een bericht niet meer bestaat en iemand heeft 'm gequote voor je 'm verwijderd hebt.. dat is een beetje vreemd, toch?

Liever geen gaten, dat is het uitgangspunt.
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 00:44:
Het enige is dan dat een discussie achteraf niet meer te volgen is.

Maar ik ben het verder helemaal met je eens: ik vind dat users hier ten allen tijde recht op hebben.

T.net vind echter van niet... (zie andere topics).
Tjee wat een drama maak je ervan. :P
Je mag je post gewoon leeggooien, dan is de inhoud ook weg maar blijft de database netjes kloppen.

[ Voor 40% gewijzigd door Cyphax op 26-10-2006 00:47 ]

Saved by the buoyancy of citrus

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ben wel benieuwd, kan iemand me een forum opnoemen waar ik het bericht kan verwijderen. Ik weet namelijk zo geen uit mijn hoofd :)

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

alle PHPBB's? kan je, mits niemand er onder heeft gepost, je bericht deleten.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

De bedoeling van een forum is om te discussieren.
Dat gaat nogal moeizaam als er rondom berichten geplaatst worden en dan weer verwijderd worden.

Verder kan je bijvoorbeeld een bericht met warez plaatsen en het na een tijdje deleten. Dan is het net alsof je niets hebt gedaan en kan je dus ook nooit 'bestraft' worden ;)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Darude1234
Ook vBulletin geeft je de mogelijkheid een bericht te verwijderen
Verder kan je bijvoorbeeld een bericht met warez plaatsen en het na een tijdje deleten. Dan is het net alsof je niets hebt gedaan en kan je dus ook nooit 'bestraft' worden
Ja dat is het risico dat je loopt, maar als hij binnen een uur weer weg is zal het ook niet zoveel schade op leveren.

[ Voor 70% gewijzigd door Darude1234 op 26-10-2006 00:56 ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het verwijderen van berichten is voorbehouden voor de crew 8). De mogelijkheid om zelf berichten te verwijderen bestaat bij ons niet, simpelweg omdat wij van jullie verwachten dat je toch ontopic kunt discussiëren en wij van mening zijn dat er teveel nadelen kleven aan het kunnen verwijderen van berichten - waaronder maar niet beperkt tot het verhandelen van illegale waren tot het onnoemelijk rotzooi maken door berichten te verwijderen. Zelfs wij als crew verwijderen niet zonder een hele goeie reden reacties van gebruikers.
COMPUTERNERDNR1 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 00:33:
Ik had gisteren bijvoorbeeld dat ik een reactie wilde geven op een bericht maar dat ik per ongeluk onder de verkeerde had gezet, die zou ik dan willen verwijderen tot een uur na posting bijv.
Een van de minder bekende tools die wij ter beschikking hebben is het kunnen verplaatsen van berichten in dezelfde thread. Als je kan aangeven welk bericht je bij de verkeerde persoon heb gezet en waar dat bericht eigelijk onder hoort, dan kan ik die reactie daarheen beamen. We kunnen helaas niet berichten verplaatsen naar een andere thread, bijvoorbeeld van een nieuwsbericht naar een Productsurvey, omdat het nog niet is voorgekomen dat iemand in de verkeerde thead heeft gereageerd.

• JHS
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

COMPUTERNERDNR1 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 00:53:
(...) Ja dat is het risico dat je loopt, maar als hij binnen een uur weer weg is zal het ook niet zoveel schade op leveren.
Maar waarom zou je dat risico lopen als het in principe helemaal niet nodig is :) ? De paar keer dat iemand een foutje maakt kan die zijn bericht leegeditten en dan wordt hij over het algemeen vanzelf weggehaalt. Als er een mogelijkheid tot het verwijderen van berichten zou zijn, zijn er een boel nadelen, en eigenlijk maar één enkel voordeel. Waarbij dat voordeel dan ook nog maar beperkt is.

DM!

• Darude1234
Zit op zich wel wat in wat jullie zeggen. En als jullie er verder niet mee zitten dat er af een toe een leeg bericht tussen staat, maakt het mij ook niet uit ;)
Het was een suggestie maar er was blijkbaar al over nagedacht.
Pagina: 1