Toon posts:

[XP] Installatie probleem, leesschrijffout*

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig een op mijn compure XP te installeren, dit gaat niet geheel naar behoren.

Ik had steeds tijdens de installatie een 0x0000007b fout maar die is nu over. Ik blijf nu zitten met een leesschrijf fout na de 1e reboot van de installatie van win xp. Dus de reboot na het formateren van de schijf en het kopieren van de installatie bestanden

ik heb het al met meerder schijven geprobeerd en vandaag een nieuwe gekocht maar geen geluk.

ik probeer het ook met meerdere windpws cd's en meerdere cd/dvd drives

ik probeer het zelfs met meerdere IDE kabels.

ok probeer het met verschillende bios instellingen, k heb dat ding al meermalen gereset ( doormiddel van het jumpertje.

Maar niets werkt

soms krijg ik een andere fout melding, namelijk " fout bij het starten van setup betsanden" o.i.d.

kan iemand nog een optie aandragen?

[ Voor 4% gewijzigd door elevator op 26-10-2006 13:54 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Nog één keer met je kop tegen de muur aan bonken omdat je de BSOD troubleshooting guide uit dit forum nog niet gelezen hebt misschien? :P

hint: check ook je geheugen eens op fouten?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Inderdaad even geheugen testen, heb dit ook gehad met een splinter nieuwe pc.
Met installeren allerlei rare meldingen en lees/schrijf fouten.

Testen van je geheugen kun je doen met memtest: http://home.earthlink.net/~alegr/download/memtest.htm

Je hele pc kun je testen met burn-in test:
http://www.passmark.com/download/bit_download.htm

succes

Verwijderd

Topicstarter
Heel erg bedankt voor alle tips, ik ga er vanavond weer mee verder. K ben nu aan hetw erk.

Ik heb mijn geheugen al een keer getest toen deed hij het gewoon goed.

thanx

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik heb even die overbodige reeks smilies uit je topicstart gehaald, die voegen zo weinig toe :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Hmm, [XP] Installatie probleem, leesschrijffout* dat topic liep ook al.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.