Ik heb nu sinds kort de wireless router Linksys WRT54G (versie 7). Deze router is aangesloten op m'n kabelmodem. M'n desktop PC is aangesloten op de router via een ethernetkabel. M'n laptop heeft wireless verbinding met de router via een wireless USB adapter. Security (WPA Personal) is ingeschakeld op de router. Beide PC's hebben internetverbinding.
Als op allebei de computers MSN gebruikt wordt, komt het regelmatig voor dat de verbinding verbreekt. Dit gebeurt op beide PC's vrijwel tegelijkertijd. Na een paar seconden is de verbinding er weer op beide PC's. Als ik de router er tussenuit haal en de PC direct op de kabelmodem aansluit, is er geen probleem. Het moet dus aan de router liggen.
Heeft iemand dit al eens gehad en is er een oplossing hiervoor?
Nils
Als op allebei de computers MSN gebruikt wordt, komt het regelmatig voor dat de verbinding verbreekt. Dit gebeurt op beide PC's vrijwel tegelijkertijd. Na een paar seconden is de verbinding er weer op beide PC's. Als ik de router er tussenuit haal en de PC direct op de kabelmodem aansluit, is er geen probleem. Het moet dus aan de router liggen.
Heeft iemand dit al eens gehad en is er een oplossing hiervoor?
Nils