[Java] Pictogrammen online

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Rvanlaak
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:09
Ik ben bezig met een applicatie voor het beheren van gebruikersgegevens. Voor in mijn applicatie heb ik iconen nodig om die op labels en knoppen te zetten. Bij deze zoek ik dus een manier om iconen te maken of krijgen. :)

Het betreft een fysiotherapeutenapplicatie. Ik heb voor ongeveer 10 verschillende objecten iconen nodig die ik kan gebruiken voor het toevoegen, wijzigen en verwijderen ervan. Verder zoek ik ook nog een hoop main-iconen zegmaar die het onderdeel vertegenwoordigen zegmaar. ;)

Ik heb al op Google gezocht op iconen, pictogrammen etc. maar er zijn geen specifieke sites waarop zo'n pictogrammen staan voor proggers.

Verwijderd

IconCool levert leuke programma's om icons te maken en beheren. En wanneer je hun IconCool Manager koopt ($35) krijg je de beschikking over zo'n 1600 icons die gegarandeerd royalty free zijn, en er ook nog 's heel erg professioneel uitzien.

Wanneer 't een commerciele applicatie betreft lijkt me dat royalty free deel heel prettig, en is $35 ook niet zo'n ramp, zelfs als je die IconCool Manager nooit zou gebruiken. :)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Vrij recent is er in PRG een soortgelijk topic geopend; dat eindigde als volgt:
Creepy schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:33:
Na overleg blijft dit topic toch dicht.

Met google is er inderdaad prima te zoeken op iconen en graphics. Door je zoektermen wat aan te passen is het niet zo moeilijk om op andere iconen sets uit te komen :) Daarnaast, als je voor een "zakelijke applicatie" aan het zoeken bent lijkt het me dat de kosten van een beetje iconen set nu ook weer niet zo'n probleem zijn.

Daarnaast horen topics over graphics, iconen e.d. in GFX thuis. Ga echter nu niet een topic ala deze daar openen want als een topic als dit in GFX had gekunt dan had ik dit topic wel verplaatst :)
[...]
Dat, samen met de replies die je al hebt, moet prima volstaan lijkt me zo.
Bij deze gaat deze dus (ook) op slot.

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 26-10-2006 01:22 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.