Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Verwijderd
Klopt inderdaad, maar kun je dit niet beter in Lieve Adjes zetten, anders zien ze 't waarschijnlijk niet....:)
Dit is al maanden bekend, dus gooi hier maar een slotje op!
moet jij maar geen BUG's oproepen...!!! je bent eigenlijk een FORUM-VANDALIST...!!!Op woensdag 31 januari 2001 14:06 schreef Gordijnstok het volgende:
Erm...mag ik ff vangen, daar zit copyright op, zomaar mijn artikel laten zien.
Dat is al sinds we deze layout gebruiken zo
niet erg, alleen een valign=top zou iets beter zijn geweest... maarja boeie
MierenKneuter!!Op woensdag 31 januari 2001 14:02 schreef KnEuTeR het volgende:
jaha een bug in GoT ontdekt...!!!
als de positie-regel 2 regels word, dan word, dan past het plaatje niet meer op elkaar....!!!!
OOOOHHHHHH TOM...!!! doe er wat aan...!!!
[afbeelding]
okay, dis bestwel mierenneuken...
There are 10 kinds of people: Those who understand binary and those who don't.
Dit heb ik ook al eens gepost en gemeld in LA dus zo nieuw is het ook weer niet!
Advanced sheep-counting strategies
Die valign=top is inmiddels in de volgende versie ingebouwd..Op woensdag 31 januari 2001 14:10 schreef Tom het volgende:
Dat is al sinds we deze layout gebruiken zoniet erg, alleen een valign=top zou iets beter zijn geweest... maarja boeie
Verwijderd
Ik combinatie met een goede achtergrond, was het helemaal netjes en onzichtbaar geweest.Op woensdag 31 januari 2001 14:10 schreef Tom het volgende:
Dat is al sinds we deze layout gebruiken zoniet erg, alleen een valign=top zou iets beter zijn geweest... maarja boeie
DANKJE DANKJE ;):)>:)Op woensdag 31 januari 2001 16:06 schreef Arjen het volgende:
[..]
Die valign=top is inmiddels in de volgende versie ingebouwd..
nu hoef ik me niet meer te ergeren...!!!
LOL
Verwijderd
was al bij UBB ... (laaaaang geleden)
Is natuurlijk simpel op te lossen door die txt tussen <DIV>jes te zetten...
Is natuurlijk simpel op te lossen door die txt tussen <DIV>jes te zetten...
Tekst in een layer zou ook niet helpen (dan wordt de onderste regel half onleesbaar).
nah, design gewoon een compleet nieuwe layout!
Heej daar was ik ook al voor aan het pleiten in een andere topic.
Ik vind dat het forum wel een keer wat nieuwe grafische dingetjes kan hebben, die buttons van profile enzo die zijn ZOOO lelijk
(sowieso de hele UBB layout een beetje minder UBB maken
)
Ik vind dat het forum wel een keer wat nieuwe grafische dingetjes kan hebben, die buttons van profile enzo die zijn ZOOO lelijk
edit:
heej als de nieuwe een valign=top heeft, waarom pleur je dan niet het plaatje en de tekst in een aparte tabelkolom <td> en geef je die met het plaatje een background met blauw/geel en een schaduw...
Als het dan uitrekt dan krijg je onderaan een stukje van de background te zien en is het opgelost
(moet kunnen)
heej als de nieuwe een valign=top heeft, waarom pleur je dan niet het plaatje en de tekst in een aparte tabelkolom <td> en geef je die met het plaatje een background met blauw/geel en een schaduw...
Als het dan uitrekt dan krijg je onderaan een stukje van de background te zien en is het opgelost
Verwijderd
Wees creatief...Op donderdag 01 februari 2001 03:26 schreef Femme het volgende:
Tekst in een layer zou ook niet helpen (dan wordt de onderste regel half onleesbaar).
PHP:
1
2
3
| <? if (strlen($titel) > $x) $font_size = $font_size - 1; ?> |
Pagina: 1