Toon posts:

[Davi-account]Visible property can't be set on this control*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Van een kennis werkt zijn Davi-Account niet meer, zie volgende omschrijving:

Wat Davi-Account betreft dat werkt nog niet, bij het
activeren krijg ik het volgende, eerst wordt het scherm zwart, daarna strepen en vervolgens de melding

"Visible proporty can't be set on this control"

Het lijkt mij niet iets van Davi-Account, maar misschien iets van de instellingen.
Iemand een goed idee?

Groeten,
Mortal_D

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-07 15:39

EnnaN

Toys in the attic

het lijkt er op alsof het programma (wat ik niet ken) een resolutie probeert in te stellen die je monitor niet aan kan. die strepen doen me aan een te hoge refreshrate denken, maar ik weet niet precies waarom.

kijk of het programma op een andere resolutie ingesteld kan worden, of een 'safe mode' heeft.

sig

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je antwoord.
De resolutie aanpassen werkt niet, daarmee blijft het probleem.
Hoe kan ik de safe mode vinden?

Bedankt alvast.

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-07 15:39

EnnaN

Toys in the attic

even voor de duidleijkheid, het gaat dus niet om de resolutie van windows, maar om de resolutie van het programma. verder weet ik niet hoe je een safemode of config mode van het programma kan vinden,want zoals gezegt. nog nooit van het davi-account gehoord.....

sig

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Safe mode: je kan - afhankelijk van de versie van Davi-account - kijken naar de compatibility mode (eigenschappen van de snelkoppeling). Maar da's afhankelijk van versie (en patchlevel) van OS en programma.

Open deur: wat zegt de helpdesk? Het klinkt namelijk als iets dat de softwareleverancier zal moeten oplossen :)

offtopic:
Ik pas de titel aan: overdreven ??? er uit, softwarenaam er in. Da's duidelijker en minder schreeuwerig.

Welkom op GoT trouwens :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)