wie kan mij helpen ik heb via een veilingsite een goed kopen 320 eus 8800 sirocco gezien zijn er echtheidskenmerken aan de telefoon waar ik op moet letten? ik heb al begrepen dat er een china rommel phone is en een finse met ge update software hoe kan ik zien dat ik er niet zoeen koop?? help ik wil er 1 !!!!!!!!
Heb je misschien ook een link? Niet dat ik hem wil kopen maar dan kunnen we vast zien of het een betrouwbare aanbieding is.
Persoonlijk zou ik zoiets nooit via een veiligsite kopen.
De enige manier om er achter te komen of hij goed is het vragen aan de verkoper, en of die eerlijk is wordt afwachten.
Ik vind het namelijk nogal goedkoop, hij is dan wel 2e hands, maar toch.
Persoonlijk zou ik zoiets nooit via een veiligsite kopen.
De enige manier om er achter te komen of hij goed is het vragen aan de verkoper, en of die eerlijk is wordt afwachten.
Ik vind het namelijk nogal goedkoop, hij is dan wel 2e hands, maar toch.
[ Voor 11% gewijzigd door Gonadan op 25-10-2006 20:55 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
de verkoper bied partijen aan op speurders.nl ik was al eerder op zoek maar je word veel belazerd, op marktplaats staan veel advertenties gepost in nederland en als je dan reageert word je beantwoord in het engels dit vertrouw ik dus niet!! deze verkoper woond in ede en ik kan thuis kijken naar de telefoon, maar zonder kenmerken zoals een serie nr of een ander weetje weet ik nog niet wat ik koop !!
Mits het om deze advertentie gaat:
Ja, maar de verkoper wil hele partijen kwijt, dus je moet er ws 25 in 1x kopen. Hoe deze persoon aan zoveel telefoons kan komen is natuurlijk niet moeilijk om te raden.
Ja, maar de verkoper wil hele partijen kwijt, dus je moet er ws 25 in 1x kopen. Hoe deze persoon aan zoveel telefoons kan komen is natuurlijk niet moeilijk om te raden.
Deze advertentie is enkel bedoeld voor personen die partijen afhalen, serieuze personen!
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
ja dit is hem, maar ik denk niet dat ik een extra hypoteek krijg voor een berg telefoons, ha ha ,
dan houd het op voor mij.
dan moet ik maar weer verder zoeken want 800 euro voor een speeltje is toch wel veel.
wie heeft er wel een, en kan je vertellen of hij bevalt, hij is in iedergeval super designed
dan houd het op voor mij.
dan moet ik maar weer verder zoeken want 800 euro voor een speeltje is toch wel veel.
wie heeft er wel een, en kan je vertellen of hij bevalt, hij is in iedergeval super designed
Uhhm dan moet je hier zijn:
Nokia 8800 SE (Sirocco Edition)
Nokia 8800 SE (Sirocco Edition)
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
OK
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()