Toon posts:

SoundBlaster Live 1024 wordt gezien als Player!

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een SB Live 1024 en als ikd e originele driver cd gebruik wordt ie gedetecteerd als een 1024 maar als ik de nieuwste liveware download dan wordt ie herkend als een Player ipv 1024! Het is wel een 1024 want op de print staat het gegraveerd! Volgens mij zit het gewoon in die web-update van liveware!
Klopt dit?

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
het is een "SB Live! 1024 Player"....

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 11:58
welk besturings systeem, misschien gebruik je voor win2k drivers voor win98 en gaat er wat fout, maar je kunt in toch zeggen welke drivers hij moet pakken.

Verwijderd

Hallo, welke SB-Lives hebben we nou

SB-Live! (wordt niet meer verkocht) DUUR!
SB-Live! Value (value versie van live, wordt zelden meer verkocht)
SB-Live! 1024 Player (nieuwe SB-Live, 130 piek)
SB-Live! Platinum (dure versie met heeeeeeeel veel uitgangen (stuk of 8 ofzo)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-08 07:06
Het verschil in de Player van eerder en de nieuwe Live 1024 is de digitale uitgang (de gele), die had ik niet op mijn Player.

Op mijn player had ik dan wel weer een (interne) spdif aansluiting voor cdrom o.i.d.

Dat is volgens mij 1 van de verschillen..

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-06 23:05

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Sja, idd... Ik snap niet wat het verschil is? Die 1024 van jou is precies hetzelfde als een player! En dan nog... als hij nog precies dezelfde opties heeft en dat goed doet, wat zou jou het dan kunnen schelen hoe Windows hem noemt? Al noemt ie hem SB Live Pietje of zo... boeiend! ;)

Verwijderd

Je hebt inderdaad een player, dus dat zit wel goed, aan het einde van de week komt er een update voor w2k van liveware. Wacht daar nog even op.

Hoe is het verder? Heb je je baan?

| |Henry| |

Verwijderd

Topicstarter
Foutje van mijn kant. (Zal de drank wel zijn)
Ik zei dus dat ie vergist werd met een 1024 en een player maar het moet zijn Value ipv Player!
Dus de software zegt dat het een Value is ipv een 1024 terwijl het wel een 1024 is!

• jms
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-11-2025

jms

Value en player zijn exact gelijk. Alleen worden ze in de verschillende wereld delen of player of value genoemd.
Pagina: 1