Toon posts:

Hp reparatie

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hebben hier meer mensen ervaring met de reparatie van hp?

Mijn laptop is namelijk kapot gegaan en wordt al meer dan 8 weken "gerepareerd". Hoe vaak je ze ook beld ze doen er helemaal niets aan en zeggen alleen dat het raar is dat het zolang duurt. Wat ze dan doen is je door verbinden naar de klachtenservice die het aan horen maar het geen bal interesseert en zeggen dat de reparatie service verantwoordelijk hiervoor is. Dan krijg je de reparatie service aan de lijn die menen dat ze al 4 weken op onderdelen wachten en dat je voor klachten hier over bij de klachten service moet zijn, kortom niemand die je helpt.

Hebben jullie ook ervaringen met laptop reparaties en weet iemand hoe je hier volgens de wet correct mee om kan gaan, wat kan je eisen aangezien ze je wel 318 Euro excl btw willen laten dokken.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik denk niet dat deze vraag in de juiste categorie staat?

Maar goed, toch een suggestie:
stuur ze een aangetekende brief met ontvangstbevestiging waarin je aangeeft dat de redelijke termijn voor reparatie verstreken is, dat hun omgang met klachten hierover ook beneden de maat is, en dat je eist dat ze binnen een week aangeven wanneer de laptop gerepareerd zal zijn, en dat dit binnen een redelijke termijn moet (in overleg). Verder eis je een schadevergoeding voor het overschijden van redelijke termijnen waardoor jij zonder laptop zit. Ga eventueel naar rechtshulp of vraag je rechtsbijstandsverzekering.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik heb mijn laptop een tijdje terug ook via HP laten repareren. Het heeft bij mij ongeveer 2 maanden totaal geduurt omdat ze net zoals bij jou wachten op een onderdeel. Bij mij was het onderdeel een moederbord wat aardig lang duurde.

Je bent niet de enige waarbij het zo lang duurt. Ik had dan nog wel de mazzel dat het onder de garantie viel en dus niets heb hoeven te betalen. Het ging bij mij om waterschade wat normaal dus niet onder de garantie valt, ze hebben ergens een foutje gemaakt.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Normaalgesproken zou ik deze verplaatsen naar SG, echter omdat de TS maar één post heeft komt hij voorlopig nog niet in aanmerking voor SG toegang en gaat deze op slot. Dit heeft niks met de laptop te maken, maar met de garantievoorwaarden van HP :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.