Ik zit weer is met een probleempje:( ik heb hier Clark Connect draaien als stand alone apparaat. In gebruik voor file server en printerserver. Nu wil ik dus mijn printer toevoegen een Epson Stylus C66 maar deze staat niet in de lijst. Heeft iemand hier misschien een oplossing voor? De printerserver in Clark Connect is dus CUPS. Nu ben ik zelf ook al wat gaan googlen en kwam tot de ontdekking dat deze driver http://www.linuxprinting....i?recnum=Epson-Stylus_C66 gutenprint genaamd, wel ondersteuning heeft voor mijn printer. Weet iemand misschien hoe ik hem dan toch kan toevoegen?
Bedankt:) zelf wist ik eigenlijk geen eens dat dit konVerwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 20:35:
ik print hier diret tegen een lpr queue (raw) aan, gewoon via de windows drivers dus.
Hmm net zei ik nog heel blij dat er een slotje op kan, nu zit ik toch nog met een probleembasproffesional schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 20:58:
[...]
Bedankt:) zelf wist ik eigenlijk geen eens dat dit konProblemen zijn dus opgelost:) Wat mij betreft kan er een slotje op!
Je moet in je /etc/cups/mime.types nog even raw printing toestaan. Staat helemaal onderaan in de configfile, het hekje voor "application/octet-stream" even weghalen, opslaan, en even "/etc/init.d/cups restart" uitvoeren 
Het kan zijn dat het ook in mime.convs moet gebeuren, is bij mijn clarkconnect doos wel gebeurd, weet alleen niet of dat nodig was.
Het kan zijn dat het ook in mime.convs moet gebeuren, is bij mijn clarkconnect doos wel gebeurd, weet alleen niet of dat nodig was.
Hier stond een dode link.
Hmm ik zie het niet staanstrandbal schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 08:36:
Je moet in je /etc/cups/mime.types nog even raw printing toestaan. Staat helemaal onderaan in de configfile, het hekje voor "application/octet-stream" even weghalen, opslaan, en even "/etc/init.d/cups restart" uitvoeren
Verwijderd
ff inloggen via putty oid en met de hand je config aanpassenbasproffesional schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:33:
[...]
Hmm ik zie het niet staan![]()
[afbeelding]
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:54:
[...]
ff inloggen via putty oid en met de hand je config aanpassen
Pagina: 1