Toon posts:

1 bepaalde mp3 file geweigerd in Windows Movie Maker

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey guys,
Ik heb een prachtig filmpje in elkaar gezet met Windows Movie Maker. Mooie muziek eronder, etc. Alleen: 1 bepaalde mp3 file zorgt ervoor dat ik het project niet kan opslaan (getest; andere files geven geen enkel probleem). Ik zie echt geen verschil met de file die ik wil gebruiken, en andere mp3's die wel gewoon geaccepteerd worden. Overigens kan ik het concept wel gewoon in het voorbeeldschermpje rechts afspelen zonder probleem. Het programma geeft onderstaande reden waarom het project niet opgeslagen kan worden:

"Windows Movie Maker kan de film niet opslaan op de opgegeven locatie. Controleer of de originele bronbestanden die in de film zijn gebruikt nog beschikbaar zijn, of de gekozen locatie voor opslag nog beschikbaar is en of er voldoende vrije schijfruimte beschikbaar is. Probeer het vervolgens opnieuw."

Uiteraard de 3 punten hierboven al uitgebreid gecheckt. Iemand van jullie ideeen waar dit aan kan liggen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je al eens geprobeerd het mp3tje naar wave te converteren en die in te voegen? Misschien dat het een mp3 met een variabele bitrate is oid die moviemaker neit wil snappen.

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-07 23:21
Of is het bestand misschien gelockt door een ander programma? Probeer eens een copy te maken in in de timeline van movie maker de mp3-bron te vervangen met het nieuwe bestand.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm.... ik had het eerder al geprobeerd ja. Voor de zekerheid na jouw tip nog een keer geprobeerd, en nu lukt dit wel! Hardstikke bedankt man!
(Can be closed)

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-07 23:21
Wel raar dat het bestand gelocked is door een ander programma. Tip voor in de toekomst: gebruik de tools van Sysinternals.