Toon posts:

Geen audio na aankoop TFT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag Tweakers,

Een tijdje geleden heb ik LG 19" L194WT-SF TFT Wide aangeschaft. Alles leuk en aardig natuurlijk ziet er goed werkt voor de rest na behoren behalve 1 ding!

Ik krijg steeds problemen met mijn geluidshardware.:

Als ik opstart kan hij geen geluidshardware vinden.
Kies ik dan voor start -> opnieuw opstarten. Nog steeds geen geluid.(of ik 1x of 1000 x opnieuw opstart geen geluid)
Kies is dan voor start -> afsluisten, sluit hij af, druk ik hem meteen weer aan heb ik geluid.

Laat ik me pc een uurtje uit staan heb ik het zelfde probleem weer. Dus moet ik weer start -> afsluiten en weer aan zetten.
(het scherm is aangesloten op digitaal.)

Wat ik gedaan heb:
BIOS Update
Verse Windows install (xp 32bit)
aangesloten met een gewoon scherm (dit werkt echter alleen goed als het digitale scherm er niet aan hangt)
Scherm (digitale) op een andere pc aangesloten geen problemen.

Specs:
e6600
Intel 965LT
TwinX pc5300 2x 1GB
7600GT sparkle

Heeft er iemand ooit een soortgelijk probleem gehad? Wat was er toen gedaan? Wat is de beste stap die ik nu kan doen?

Verwijderd

Topicstarter
Ook driver heeft geen effect heb net de drivers van het scherm geinstalleerd maar werkt ook niet.

• 5mebibyte
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 15:05
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 18:58:
Ook driver heeft geen effect heb net de drivers van het scherm geinstalleerd maar werkt ook niet.
Vreemd, je had al je scherm op een ander systeem aangesloten zonder dat er toen problemen waren. Dan zou het evt nog zin hebben de pc in de veilige modus op te starten en dan muziek af te spelen (als dat zo gaat). En anders iets van een Linux op cd kun je nog altijd proberen. En anders zou ik geneigd zijn om te zeggen jou specifieke apparatuur is niet goed compitabel. Probeer anders als laatste red middel een losse geluidskaart of in ieder geval een andere.

verdwaalde ict'er op elektro!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor de tip heb alleen nie zo 1,2,3 een geluidskaart liggen maar daar is niet zo moeilijk om aan te komen. Ik zal morgen linux op een USB proberen kijke of dat wel werkt. Het is vreemd want ik heb dit sinds ik me TFT heb gekocht daarvoor nooit last gehad dus die verdenk ik meteen.

Verwijderd

Topicstarter
Heb vandaag me pc meegenomen naar t werk en een digitaal scherm aangesloten van daar en dat werkt perfect.!
Maar kan zoiets nou echt aan het scherm liggen die ik gekocht heb of kan ik het beter ergens anders zoeken zoals een brakke digitale kabel? Storing in me kamer?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2006 08:12 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Gebruik aub de edit-knop ipv steeds achter elkaar te posten! Het 'schoppen' van je topic binnen 24u is niet toegestaan, als je ermee doorgaat moet je topic op slot :o

Verder inhoudelijk: mogelijk heb je last van aardingsproblemen. Zijn PC en monitor aangesloten op geaarde stopcontacten? Liefst moeten ze dat allebei zijn, maar als dat niet kan, dan liever beide niet dan een wel en een niet.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1