Ik ben weer eens een nieuw systeem aan het bouwen, en ik zag deze langsflitsen. Het ding was 189 euro, en dat is natuurlijk niet duur voor een tft van 19", nog breedbeeld ook.
Ik dus meteen naar de computerland gefietst (Hollander) en naar binnen gelopen.
Daar bleek dat ze nog alleen het showroom model hadden, boeide mij niets, als ik maar de volledige garantie kreeg. Ook kon ik zo mooi even checkken op dode pixels. Er viel me niets op aan het scherm.
Een vriendelijke medewerker pakte het scherm in, originele doos enz.
Eenmaal thuis aangekomen sluit ik het scherm aan, en tot mijn grote schrik zie ik rechtsboven een vlek in het beeld. Hij is een beetje gelig, grootte van een vingerafdruk.
Kennelijk is tijdens het inpakken even het scherm ingedrukt, waardoor er nu een vlek zit.
Hebben jullie nog tips om de vlek weg te krijgen?
Wat ik heb geprobeerd-
-Wrijven met stofdoek
-Keukenpapier met een beetje water
-Brillendoekje (zon schoonmaakdingetje)
-En als laatste zeer verdunde glassex (echt heel verdund)
het is namelijk zo, dat de vlek in de beschermlaag zit, over de tft monitor.
Heeft iemand nog suggesties?
Het typenummer is overigens LP917AW, van Proview
Ik dus meteen naar de computerland gefietst (Hollander) en naar binnen gelopen.
Daar bleek dat ze nog alleen het showroom model hadden, boeide mij niets, als ik maar de volledige garantie kreeg. Ook kon ik zo mooi even checkken op dode pixels. Er viel me niets op aan het scherm.
Een vriendelijke medewerker pakte het scherm in, originele doos enz.
Eenmaal thuis aangekomen sluit ik het scherm aan, en tot mijn grote schrik zie ik rechtsboven een vlek in het beeld. Hij is een beetje gelig, grootte van een vingerafdruk.
Kennelijk is tijdens het inpakken even het scherm ingedrukt, waardoor er nu een vlek zit.
Hebben jullie nog tips om de vlek weg te krijgen?
Wat ik heb geprobeerd-
-Wrijven met stofdoek
-Keukenpapier met een beetje water
-Brillendoekje (zon schoonmaakdingetje)
-En als laatste zeer verdunde glassex (echt heel verdund)
het is namelijk zo, dat de vlek in de beschermlaag zit, over de tft monitor.
Heeft iemand nog suggesties?
Het typenummer is overigens LP917AW, van Proview