Toon posts:

KPN draadloos issue

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een kpn experia box, op mijn laptop (acer) kan ik prima verbinding maken. Voor mijn ouders heb ik een draadloze ethernetkaart aangeschaft van D-Link. Dit werkt ook prima via de router (D-Link) alleen wanneer ik direct verbing wil maken met de Experia Box van KPN krijg ik de fout 'beperkte tot geen verbindings mogelijkheden'
Wachtwoord die ik heb ingevoerd is prima, alle cijfers- en letters zijn goed.. sigaal sterkte is ook hartstikke goed..

Heeft iemand nog suggesties hoe ik dit kan oplossen???

• Burton
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:40
Je hebt waarschijnlijk de verkeerde encryptie-instellingen gekozen tijdens het configureren van je kaart. Heb zelf ook IpB icm een Experiabox, en in het begin ging dat bij mij ook steeds fout.

Verwijderd

Topicstarter
zou het geheugen en processor ermee te maken kunnen hebben dat het niet lukt?

• Burton
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:40
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 18:11:
zou het geheugen en processor ermee te maken kunnen hebben dat het niet lukt?
Zeer waarschijnlijk niet, of je moet een laptop hebben uit de 1e generatie..

Via een UTP kabel inloggen op de webinterface van je EB (192.168.2.1, wachtwoord admin) en dan naar Advanced settings-> Wireless Network. Zet aan de rechterkant SSID Broadcast even op on.
de EB gaat dan restarten.
Met een beetje geluk zie je in de applicatie die jij gebruikt om verbinding te maken de naam van de EB tevoorschijn komen (SX55****) je hoeft dan alleen nog maar even je sleutel in te toetsen, en het zou moeten werken.

[ Voor 5% gewijzigd door Burton op 25-10-2006 18:23 ]